Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 35
--
Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 18:47 |
for de 4 stykker gav jeg 350,- så tror det er pænt pebret at købe en rulle
men hop en tur ned til den lokale skiltemaler, der ka du sikkert købe det på metermål..
|
 |
Simsalabim[DK]
Guld medlem
Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 618
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 18:47 |
Godt ser det i hvert fald ud. Men det er næsten altid sådan med "gør-det-selv-løsninger", at det kun er en selv, der bemærker småfejlene
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 18:48 |
Simsalabim[DK skrev:
]
Godt ser det i hvert fald ud. Men det er næsten altid sådan med "gør-det-selv-løsninger", at det kun er en selv, der bemærker småfejlene 
|
mange tak...
|
 |
bclaus
Bruger
Oprettet: 08-August-2008
Point: 185
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 19:06 |
Det ser rigtig godt ud, rigtig flot og stilren stue.
Hvor I landet er du fra? blot område.
Hvor har du fået de LED skinner fra ?
(hvis det ikke er en hemmelighed)
|
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel ·
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 19:25 |
bclaus skrev:
Det ser rigtig godt ud, rigtig flot og stilren stue.
Hvor I landet er du fra? blot område.
Hvor har du fået de LED skinner fra ?
(hvis det ikke er en hemmelighed)
|
mange tak claus...
vores lejlighed ligger i københavns havn i sluseholmen...
du ka købe skinnerne her ( ik sige det til andre  )
|
 |
bclaus
Bruger
Oprettet: 08-August-2008
Point: 185
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 19:32 |
Mange tak, siger ikke det videre.. :-)
|
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel ·
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 19:34 |
Det gør jeg heller ikke
Der står at trafo'en kan trække 6 skinner, men der er ingen mulighed for at købe løse skinner? 
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 25-Januar-2010 kl. 19:53 |
Kampus skrev:
Det gør jeg heller ikke
Der står at trafo'en kan trække 6 skinner, men der er ingen mulighed for at købe løse skinner?  |
nope desværre.. jeg købte 3 sæt og har en transformere og en trafo liggende i overskud, men nu koster et sæt heldigvis heller ik så meget...
|
 |
TBC1
Guld medlem
Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2035
|
Sendt: 26-Januar-2010 kl. 16:24 |
Det er sku flot indrettet
Nogen input til hvor meget lys (er det fokuseret/diffust?) sådan en "Philips living colors lampe" giver i et langt mere mørkt rum. ...Jeg tænkte på hvordan effekten mon ville være hvis man havde sådan én skjult et sted under lærredet bag en skænk, men eller rettet direkte op mod lærredet (når man altså ikke lige bruger projektoren, og lyset i rummet ellers er tændt vel at mærke)
...Mit problem er ikke at mit rum er helt klinisk hvidt uden sådan en lampe, men snerere at det er klinisk sort (sort/gråt når lyset er tændt) ...Og det bliver sku også lidt goldt, kedeligt og klinisk uden farver. Så hvis det kunne virke den vej rundt kunne sådan en lampe måske også være en super ide i mit rum, selv om det må siges at være langt fra så stilfuldt som dit.
Redigeret af TBC1 - 26-Januar-2010 kl. 16:29
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 26-Januar-2010 kl. 16:38 |
TBC1 skrev:
Det er sku flot indrettet
Nogen input til hvor meget lys (er det fokuseret/diffust?) sådan en "Philips living colors lampe" giver i et langt mere mørkt rum. ...Jeg tænkte på hvordan effekten mon ville være hvis man havde sådan én skjult et sted under lærredet bag en skænk, men eller rettet direkte op mod lærredet (når man altså ikke lige bruger projektoren, og lyset i rummet ellers er tændt vel at mærke)
...Mit problem er ikke at mit rum er helt klinisk hvidt uden sådan en lampe, men snerere at det er klinisk sort (sort/gråt når lyset er tændt) ...Og det bliver sku også lidt goldt, kedeligt og klinisk uden farver. Så hvis det kunne virke den vej rundt kunne sådan en lampe måske også være en super ide i mit rum, selv om det må siges at være langt fra så stilfuldt som dit. |
mange tak
jeg er sikker på du vil få en effekt da lampen lyser godt op, men om du får den ønskede effekt ka jeg desværre ik sige.. men ingen tvivl om at den lever bedst i dæmpet belysning..
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Status: Online
Point: 9426
|
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 12:00 |
Det ser flot ud, men kunne vi få dig til at tage nogle nærbilleder på højttalerne. Vil gerne se hvordan folien ser du tæt på. Gerne ved hjørner m.m.
|
 |
Bruger udmeldt 35
--
|
Sendt: 27-Januar-2010 kl. 12:05 |
lahan skrev:
Det ser flot ud, men kunne vi få dig til at tage nogle nærbilleder på højttalerne. Vil gerne se hvordan folien ser du tæt på. Gerne ved hjørner m.m. |
takker...
ska prøve at se om jeg ka få presset det ind i kalenderen...
|
 |