|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wuffer28 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 02-August-2011 kl. 18:30 |
Hvad har man af muligheder hvis man vil ha et lille kabinet til en htpc maskine uden alt muligt på fronten.
Der skal være plads til amd 350 bundkort. 1 eller 2 harddiske og en pico psu plus dvd. Intet på fronten andet end tænd/sluk knap, lille lysdiode og hul til dvd drev. Helst tyk front i alu. Jeg har kun fundet 2 produkter Impactics kan fåes hos caseking til 99 euro. Derudover skal man købe monteringskit hvis man skal bruge køleprofilerne. ![]() Modushop.biz har 2 små til 70-75 euro plus 20% vat. Fordel ved den er at det matcher mine forstærkere. Denne er uden dvd drev men fåes med hul til det. Billedet her var bare bedst ![]() |
|
![]() |
|
eHesel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
![]() |
|
wuffer28 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Ja det er faktisk lige hvad jeg leder efter
![]() Deres mindste ser rigtig fin ud |
|
![]() |
|
Jonathan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Silverstone laver nogle kabinettet, i den stil du efterlyser.
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
De er godt nok også dyre dem fra UK af.. det bliver hurtigt over 1000 kroner..
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
Minder unægteligt om Origen's kabinetter bare ser de lidt 'billigere' ud. Origen er desvære meget dyre og sælges næsten ikke mere i Danmark (MM Vision og DustinHome har lidt). Men mon ikke det er et M10 du leder efter, hvis der må være display i fronten?
Edit: Quote fejl redigeret Redigeret af Infinity - 03-August-2011 kl. 06:24 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
![]() |
silverstone kan jeg ikke li.
http://www.wesena.co.uk/ Deres billigste koster 900 med fragt. Det kan jeg leve med. Origen er helt klart for dyre. |
|
![]() |
|
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Har set et hfx micro som jeg synes er noget af det fedeste, men det er mega svært at samle.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |