|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
altså jeg må indrømme at jeg kun har hørt blæseren i min ps3 1 gang, og det var da jeg havde den stående i et lukket stålskab uden cirkulation, ellers hører jeg den kun når der er helt stille i min lejlighed (når remote play er aktiveret kører blæseren altid selvom maskinen er slukket... ) EDIT: jeg skal faktisk lytte efter det før jeg lægger mærke til det... og der må absolut ikke være anden lyd i hjemmet.. Redigeret af fumper - 26-Marts-2008 kl. 14:42 |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() |
att. mufcdk1974 kunne det ikke ske, at du havde en forventning om ingen lyd? Jeg spørger fordi jeg har haft en xbox360 og den larmede meget under spil, men den eneste lyd jeg registrere med min ps3 er dut lyden når jeg tænder den med med controller. Det er også en 40gb model jeg har. |
|
![]() |
|
Gogen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Min PS3(40gb) støjer overhovdet ikke.. kan intet hører :)
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Jeg har haft PC i 15 år så jeg er ikke ubekendt med støj
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Det er ikke normalt.
|
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Jeg har selv været lige ved at købe en PS3, men ALLE jeg taler med siger den larmer utrolig meget, ikke en eneste har sagt den ikke larmer, og den larmer især når den skal afspille Blu-ray film, noget som jeg primært skulle bruge den til. Men jeg er sprunget fra at købe en PS3 for der er intet mere der kan ødelægge en film end at have en vaskemaskine stå og larme, noget andet er også at den bruger utroligt meget strøm når den afspiller Blu-ray film. Så jeg vælger at købe en rigtig Blu-ray afspiller. Så der er 2 enorme store problemer med en PS3, larm og strømforbrug ved afsplning af Blu-ray film. Det er en OMMER Sony.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
En 40GB skal altså ikke larme. Den siger meget mindre end min recorder.
|
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Det er 40GB ver. jeg har hørt om, og set på, alle siger den larmer og bruger meget strøm, selv dem i butikken og andre kunder der havde købt en 40GB ver. Så jeg må få en butik til at sætte den til at spille Blu-ray film og høre om den larmer efter et stykke tid.
|
|
![]() |
|
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Jeg købte en 40b GB for 3 uger siden og den er meget tavs. Meget bedre end den Media Center Pc jeg havde førhen. |
|
![]() |
|
pknarb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Ditto her, ingen larm, mindre end en VHS og min recorder.
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
Husk på, at det ikke bare er en bytteret, men en returret. Det er et af de punkter hvor, -synes jeg, Elgiganten skiller sig meget positivt ud fra andre. |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Alle tåberne i de fleste computer/elektronik butikker etc. ved generelt ingenting om PS3'en - de hørte kunderne klage ang. de første PS3'er ang. larm og nu larmer de alle sammen.
Min PS3 er mere stille end min kæreste under filmen. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |