recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Støj fra Squeezebox Duet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStøj fra Squeezebox Duet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanKRasmussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Støj fra Squeezebox Duet
    Sendt: 01-August-2009 kl. 01:16

Hej

Jeg har købt en squeezebox duet under el-gigantens tilbud til 1699 - jeg havde et problem med den - nemlig at der var en del støj både når jeg kørte via forstærker og via aktive højttalere - der var tale om støj (summen) når den ikke spillede (og når jeg spiller men det er sværere at høre) - men blot var tilsluttet. Når jeg tilslutter mit mediecenter til samme forstærker eller højttalere er det absolut inten lyd eller summen. jeg fik byttet enheden men med samme problem. Er der andre der har oplevet dette ?

Jeg har talt med supporten igen og de siger at der ikke må være nogen summen og de vil vende tilbage når de har en løsning. Jeg er bange for at løsningen er - få den byttet igen. Det vil jeg så prøve men jeg har ikke den store tiltro til at det nogensinde kommer til at virker.

Mvh

Dan

Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 05:49
jeg har prøvet at vågne efter en nattevagt, til en høj lyd ligesom når man indstiller et fjernsyn, men kun har sne og støj på skærmen.
Jeg tumlede ud og fik slukket for squeezeboxen, og derefter forstærkeren. Lidt søvndrukken fik jeg ikke lige tænkt mig til at finde årsagen så jeg er ikke klar over om det er squeezeboxen der er problemet eller forstærkeren.
Jeg tror at signalet til netradioen var røget og det kan have forårsaget støjen.

En anden ting jeg har oplevet er netop som du skriver, en summen når den ikke spiller. Jeg har ikke hørt nogen summen under afspilning.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu