|
Støj i centerhøjtaleren |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2011 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2013 kl. 22:50 |
Som overskriften siger så har jeg problemer med støj min centerhøjtaler når den bare står og laver ingen ting.
Udstyret: Marantz sr6006 ikon 6 front ikon center jamo skrammel som bag. Jeg har prøvet at skifte stikkontakt, prøvet andet kabel, anden højtaler. Så det ser ud som om at det receiveren som er problemet. Er der noget som kan gøre for at afhjælpe problemet, eller skal jeg prøve at sende retur ?
|
|
![]() |
|
SPooL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg kan kun sige at jeg lige har bestilt ny receiver (sr-7007) grundet min ONKYO ds797 laver støj i højtalerene i form af "klikke lyde" klik.klik.klik - man bliver idiot!
på min er jeg kommet frem til at det er DSP modulet der er årsagen. Andre har haft held med at benytte "direct" funktionen således at den går uden om DSP modulet der benyttes til rumklang , hall osv. Prøv om du kan slå den fra - måske et forsøg :) |
|
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der stadig er reklamationsret lyder det som om den skal retur - Jeg ville nok prøve at resette den helt først - der er somregel en knap kombination som skal trykkes - den kan du helt sikkert finde på google.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |