|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 19:38 |
Jeg har haft den kedelige oplevelse, at en for mig ukendt person har erhvervet min Harman/Kardon AVR645 og mit M&K 750 7.1 set-up uden at betale for det Så hvis du falder over annoncer på brugtmarkedet med gode priser på ovenstående udstyr må du meget gerne give mig et tip via PB De konkrete omstændigheder bag ovenstående tekst er drøftet med politiet, og der er ingen grund til at give andre folk "gode" ideer ved at komme nærmere ind på dette emne i dette forum. Serienummeret på min Harman/Kardon AVR645 er TF0030-03559. Serienumrene på M&K højtalerne er jeg ikke i besiddelse af. Redigeret af Gerdes - 21-Oktober-2008 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
Yderst uheldig oplevelse. Jeg skal holde et vågent øje på www.Hifi-musik.dk hvor jeg selv er ansvarlig. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Det er jeg ked, af at høre Kenn
Jeg skal nok også sørge for, at holde øje, når jeg alligevel befinder mig på nettet. /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Panasonic, Playstation 3, CSN-Custom Cables, Nordost, Supra Redigeret af zirio - 21-Oktober-2008 kl. 23:04 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Måske bare mig, men er det ikke lidt besynderligt at du får udstyret stjålet mens du har en tråd i KSB? - jeg ville nok tænke mig om omkring hvor mange som kender din addresse..
Ingen er skyldig før det er bevist, men jeg ville da være mistænkelig. Hvis jeg var dig ville jeg oprette annonceagenter på DBA osv - det gør det lidt lettere ![]() |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Føj for pokker det var sku da uheldigt, det var vel dit drømme anlæg du kunne haft med til Grønland, men så har jeg lidt andet du kan få med på turen
![]() Det er jo ikke lige frem du har reklameret hvor du bor, og efter at have besøgt dig en del gange, så må jeg sige at det er ikke ligefrem står fremme så alle bare kan se det. Surt for dig, jeg føler med dig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |