recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Støjsvag, 16:9, til mørkt rum. Max 8000,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStøjsvag, 16:9, til mørkt rum. Max 8000,-

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
emperor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: Støjsvag, 16:9, til mørkt rum. Max 8000,-
    Sendt: 13-Januar-2008 kl. 21:43

Hej alle

Jeg har med interesse læst med på sidelinjen og nu tror jeg, at jeg vil hoppe på projektor-vognen (kan jo ikke bare nøjes med 42" længere)

Jeg er nybegynder på området, så alle kommentarer/forslag er velkomne...

Jeg søger en projektor, der:

  • Viser 16:9
  • Er støjsvag (hader summen!!!)
  • Fortrinsvis til XBOX 360 (derfor jeg ved, at jeg hader summen) og DVD
  • Skal have HDMI
  • Skal bruges i et rum, der kan dedikeres til projektet; dvs det kan mørklægges og måske endda males sort (Hvis altså indenrigsministeren giver endeligt OK)
  • Jeg regner med at male en helt hvid skærm med "Screen Goo"
  • Og så regner jeg med at skulle ofre omkring 8000 på uhyret, men er fleksibel på det område, men vil lige se, hvor meget jeg kommer til at bruge det inden jeg går i feinschmecker-mode... 

Håber at få en masse inputs! Thx

Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 22:51

Her er et par projektorer fra Optoma, som matcher dit prisleje. De er begge 16:9-format projektorer, har HDMI-tilslutning, og støjniveauet ligger i den lave ende. (28-29 db)