|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Sogge ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 11-September-2006 kl. 19:57 |
||
Min Pioneer DVR-540-HXN-S ryger retur i morgen, - med placering i soveværelset må jeg konstatere at blæseren larmer for meget. Jeg er nu på jagt efter en "kasse" som kan honorere alle disse krav: 1. Støjsvag 2. DVB-T tuner 3. DVB-S tuner m. embedded Conax til Canal Digital modtagelse 4. Min 150 GB HDD 5. DVD brænder/læser Findes noget sådant overhovedet, eller er der tegn på at det kommer ? Der må da være et stort marked for det.
|
|||
![]() |
|||
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 797 |
![]() |
||
Der er mig bekendt ingen recordere med DVB-T eller DVB-S på det danske marked endnu; du skal have en boks, f.eks Selector hvis du vil optage digitalTV. Hvad vil du i øvrigt med både DVB-T og DVB-S?
Der er rigtig mange recordere der har 160 Gb HDD og stort set alle har DVD brænder/læser. Hvad støj angår et det et meget subjektivt emne, du kan evt. læse lidt her. Prøv også at tjekke fælleskøb , der er penge at spare Redigeret af MortenBby - 12-September-2006 kl. 12:24 |
|||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10533 |
![]() |
||
Der er Arion AW 9300 PVR som har både DVB-T og DVB-S. Den har dog ingen DVD-drev/brænder indbygget, men en lynhurtig USB2 udgang, så optagelser kan redigeres og brændes på en PC. Flemming |
|||
![]() |
|||
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 797 |
![]() |
||
Det er vist så undtagelsen der bekræfter reglen ![]() |
|||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|||
![]() |
|||
Sogge ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
||
Hej Morten og Flemming, 1. Hvis det kun gælder DVB-T OG DVB-S er der jo også de Canal-Digital godkendte Digiality CX-CI 422TS og Grundig DSR 6452 (begge dog kun med 80 GB hdd), men de har ingen DVD-brænder/læser! 2. Det jeg vil med DVB-T OG DVB-S i samme kasse er f.eks. mulighed for at modtage og optage TV2 digitalt, samt at kunne se et program fra den tuner der IKKE er igang med at optage. 3. Arion AW 9300 PVR lyder som et bedre bud, men jeg kommer jo stadig til at mangle en DVD-afspiller (håbet var jo at slippe ) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
OK, så er det en boks med dobbelttuner du skal have, det kan jeg bedre forstå, men det forklarer bare ikke hvorfor det skal være 2 forskellige tunere (DVB-t og DVB-S).
Har du læst denne tråd der er om bl.a Arion |
|||
|||
![]() |
|||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
||
Så vidt jeg ved (men her kan jeg tage fejl) bliver TV2 ikke sendt over Canal Digital. Så derfor behøver man DVB-T til denne. /Peter |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |