|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() Sendt: 19-Januar-2010 kl. 09:27 |
||
Hej allesammen
Jeg har søgt på nettet efter en nogenlunde støjsvag køler til mit setup.
Jeg har en AMD Phenom™ X4 9550, og den køler der er på, den larmer sq meget.
Derfor leder efter en køler som er støjsvag. Problemet er, at den må ikke være for stor, for så kan den ikke være i mit aopen kabinet
Nogen ideer?
På forhånd tak?
|
|||
![]() |
|||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
||
Kig evt. på denne side, og se om der er en af dem, der kan passe ind.
|
|||
![]() |
|||
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
||
Mærkeligt at din larmer, for den der fulgte med min Phenom II X4 Black Edition er meget støjsvag.
Men prøv evt. at kigge på Thermaltake's produkter, brugte engang en der hed Silent Boost til en Athlon 64'er og den kunne jeg dårligt høre, men jeg har ikke lige lagt mærke til om den nye Silent Boost der står nævnt på følgende link overhovedet kan bruges til en AM3'er. http://www.thermaltakeusa.com/Products.aspx?S=1138 Redigeret af Aspagilus - 19-Januar-2010 kl. 14:32 |
|||
![]() |
|||
Tempo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
Sammer erfaring her - standard blæseren larmer ikke ret meget hos mig, forudsat Cool'n Quiet er aktivt så blæseren ikke køre med max. omdrejningshastighed. Ellers har jeg gode erfaringer med Arctic Cooling Alpine 64, men den er ikke helt lav.
|
|||
![]() |
|||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
||
Jeg havde nok gået efter Scythe Ninja Mini.
Den er også at finde på den liste, som jeg postede før.
Den er kommet i en version Rev. B., som også passer til din CPU. Du kan finde den på edbpriser her, hvor den på nuværende tidspunkt fåes til 275 dkr inkl. fragt. Redigeret af srnkrkgrd - 19-Januar-2010 kl. 19:56 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg er nysgerring. Har du købt en køler? Og i såfald hvilken? Og er du tilfreds?
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |