|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Jeg er også nysgerrig over hvilken syg-monster-maskine du skal trække med den PSU. Men nu har jeg selvfølgelig kun en AMD X2 3800+ og GeForce 8800GT og ikke rigtig nogle komponenter der kræver noget. Min Seasonic 420W kommer aldrig til at svede.
Jeg er forresten rigtig glad for min Seasonic S12 420, men den har nogle år på bagen og der er sikker noget bedre nu. Silentpcreview.com er et godt sted at starte, som andre allerede har linket til. Edit: Anandtech har en temmelig underholdende artikel angående netop det med, hvor stor en PSU man reelt har brug for. Hvis du har lyst, så kan du læse den her. Kort uddrag fra den, nu hvor målet er en i mine øjne temmelig stor PSU, hvad det svarer til af komponenter:
Redigeret af srnkrkgrd - 03-December-2008 kl. 23:39 |
||
![]() |
||
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
hehe... godt lige at få læst : http://www.anandtech.com/casecoolingpsus/showdoc.aspx?i=3413 Og nu da jeg har læst og regnet på hvad jeg selv har i min maksine. Så behøver jeg vist ikke en større PSU end ca 400w. Det betyder mindre støj til mig og billigere pris. TAK ALLE :-D |
||
![]() |
||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Husk alle tidligere råd angående mærke osv. er gode. Hvis jeg selv
skulle på jagt efter en PSU omkring 400W i dag, så ville jeg kigge på
følgende
Blot for at forvirrer dig en smule, så er det selvfølgelig værd at nævne at der også er fordele ved en størrere strømforsyning. Den blæser, der sidder i den, kører hurtigere jo tættere på max ydelse den når. Derfor er det bestemt heller ikke noget dårligt bud, som mureren kommer med. Denne PSU er rost af både Anandtech og Silentpcreview. Men dens ydelse er nok temmelig overkill - især når jeg personligt mener at udviklingen begynder at gå modsatte vej, og her mener jeg at de fremtidige komponenter vil bruge mindre strøm. Men det er jo en personlig vudering.
|
||
![]() |
||
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Jeg må indrømme at en PSU til 1300 kr er en hel del over mit budget. Men det er vel hvad man kan forvente når man vil købe Rolls Royes :-D |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen, så snup da en af f.eks. dem, som jeg ellers nævner. De ligger alle omkring en 500 kroner.
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |