|
Stof der tillader ir passage. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2013 kl. 10:26 |
Jeg vil gerne have mine bokse skjult bag en stoflåge. Er der nogen der ved hvor man kan købe stof der tillader ir signalerne fra fjernbetjeningen at passere igennem?
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alm højttalerstof er velegnet. Kan ikke huske hvor det er billigst. Købte selv gennem HFK, og det var dyrt
|
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
de har halv pris i hfk. gældende i april.
ellers er der en butik der hedder stof2000. Redigeret af aznhandles - 15-April-2013 kl. 13:08 |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Jeg købte mit højtalerstof igennem Hifiklubben i sin tid, og jeg syntes da ikke det var så dyrt igen. Jeg ville kunne huske det hvis det havde været høker priser...
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Biltema.dk har højttalerstof til ok pris 1,8x1m kr. 55,-, men de har ikke så mange butikker og der er lidt lang fra Skanderborg til Horsens, hvis man ikke skal have andet.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der er 27 km! Ikke længere end en god cykeltur ![]() |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg har brugt hør fra den lokale Stof2000. Et forsøg på hvidt rustikt look, og det virker fint.
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Tak for alle svarene. Jeg sadler cyklen ;)
|
|
/Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |