|
Stof til skabslåger |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2015 kl. 22:12 |
Hej
Jeg overvejer om jeg skal i gang med at lave et "tv møbel", hvor mine front højttaler ( Left, Center, Right), PS3, oppo bdp93, av8801, effekt og router skal være i. Men jeg vil gerne lave nogle låger som er beklædt med stof hvor lyden, varme og fjernbetjeningen signal kan gå igennem. Jeg har selv fundet er par hjemmesider, men ville høre om der nogen bestemt i ville anbefalede ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal vel nok være noget der er ret tyndt, så hvad med Nylon, det man laver strømper af. Det kan jo også fås i diverse farver. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Det kunne også godt være en mulighed:-) Jeg har dog aldrig lavet noget lignede, så ved heller ikke helt hvad man "normalt" bruger til dette formål. |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Hvis det bare skal være sort, så er det vel at købe alm højttalerstof hjem.
Jeg købte fra et tysk side, der har 40 forskellige nuancer så jeg kunne få lige den off-white farve der matchede mine vægge. |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Har du et link til den side?
|
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Kan finde det senere
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Vi andre bruger alm højttalerstof, der er stræk i, så det er let at få til at sidde, også i hjørner.
Købte for dyrt via HFK. Mener Biltema har det billigt. |
|
![]() |
|
Ja, hvis det bare skal være sort, så find det billigt herhjemme, men hvis det skal være anderledes, så prøv dem her:
http://www.akustikstoff.com Jeg fik tilsendt en kasse med stofprøver, som jeg stadig har, så hvis du kommer forbi Kbh, er du velkommen til at låne dem. Mvh Troels |
|
![]() |
|
simony ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2006 Status: Offline Point: 48 |
Har i foråret selv bygget et kabinet, hvori jeg har min center, receiver, playstation og Mac mini. Lågen er én stor ramme beklædt med semi-billigt stof fra Stof2000, og jeg har ikke oplevet problmer med betjening af enheder, når lågen er lukket.
Bonus info: Har i øvrigt monteret et par blæsere til at trække den varme luft ud af kabinettet på bagsiden. Mvh Claus |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hvis du ikke er så kritisk, så har biltema noget ganske udemærket stof til dette formål, bruger det selv på mit tv møbel, du kan se mit møbel via linket nedenunder til min hjemmebio. Det er enda lagt dobbelt og kan godt fange signal stadigvæk
|
|
![]() |
|
Fed ide, det kunne være at man lige skulle have det med i sine planer. Hvilke blæser har du brugt? |
|
![]() |
|
Jeg er ikke så kritisk, men det må godt se godt ud og være i en god kvalitet. Så vil heller bruge lidt flere små penge end at spare for meget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |