recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - stofa Cisco epc3925 + gigabit switch dør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketstofa Cisco epc3925 + gigabit switch dør

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2011 kl. 19:29
Der er ikke et eneste punkt af det du skriver jeg er uenig i. Men der er ikke noget i det du skriver der gør at det er bedre at køre uden en router. Så hvis man er normal bruger skal man have en (nat)router der filtrere alt uønsket udefrakomme fra. Bruge dine anbefalinger og ellers opføre sig fornuftigt på nettet og opdatere sit software. Hvis man ved lidt mere skal man have en router, bruge dine anbefalinger og opføre sig fornuftigt på nettet og opdatere sit software. Hvis man så har superevner udi netværk og magter at kontrollere alle sine hosts MHT. Tjenester der lytter, så kan man undvære en router.

Hvilke brugere er der mon flest af her på recordere.dk?

Mon ikke det bliver lidt højtflyvende, Jesper?

BS
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2011 kl. 19:38
Vi skal ikke diskutere dette til juleaften, men jeg vil fastholde at det primære argument for at købe en NAT router er at du skal have to maskiner til at dele en offentlig IP adresse (og det skal mange husstande i dag, specielt fordi alle dimser skal på nettet, og så er det "end of story").

Det primært argument for en NAT dims efter min mening er ikke sikkerhed. Jeg har ikke studeret Windows 7 i detaljer, men -- helt generelt -- hvis dit OS er så ringe at du ikke kan sætte computeren direkte på internettet (at Windows whatever får en offentlig IP adresse), skal du finde et andet OS.

Men det bliver vi aldrig enige om tror jeg.Big smile
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
nightrhyme Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2011 kl. 21:41
*Deleted*


Redigeret af nightrhyme - 16-August-2011 kl. 19:25
Til top
nightrhyme Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 19:25
Så kører det hele smukt igen.
Fælles gateway og subnet Clap

Ja indtil næste stofa nedbrud Ouch

Da jeg har formodning om at stofa læser med her og måske enda gemmer sig bag nogle af brugernavnene i denne tråd og desuden desværre ikke har deres kunders bedste interesser for øje har jeg valgt at slette mine indlæg og vil blot konstatere at jeg har fikset det ved list og uden stofas billigelse...

Sammenfattende var beskeden fra stofasupports netværksfolk. Vi er ravende ligeglade og vil ikke hjælpe dig.




Redigeret af nightrhyme - 16-August-2011 kl. 19:26
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu