|
Stofa CM - modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Januar-2015 kl. 10:48 |
Hvad er der forskel på Stofa boksen og CM modulet? Når jeg spørg, så skyldes det at jeg skal betale 26 kr. pr. måned for mit frit valgskort når jeg har boksen, men kortet er gratis når det bruges med CM modulet.
Kan det passe at man med CM modulet ikke har adgang til start forfra, leje af film og DR filmarkiv etc.? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Idetro modulet bruges i TVer, HDD Recordere og andre modtagere. Vil man bruge udbyderens speciale tjenester, så SKAL man bruge deres udstyr. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
Tak for dit svar.
Den del forstå jeg godt, men her drejer det sig om, at man hos Stofa skal betale for kortet hvis det sidder i Stofa boksen, men ikke hvis det sidder i CM – modulet. Så derfor, kan det passe at man med CM - modulet ikke har adgang til start forfra, leje af film og DR filmarkiv etc.? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, som skrevet, så er det noget som kun deres udstyr kan, det implementeres ikke af andre modtagere. Det gør det heller ikke hos andre udbydere. Hos You See er kortene dog altid gratis uanset om det anvendes i deres udstyr eller andet. Der betales kun et måned gebyr for deres speciale funktioner, hvis de funktioner ønskes. Det er sikkert det samme med Stofa. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det vil så sige at når jeg om kort tid skal købe nyt TV, så er jeg stadigvæk tvunget til at have en Stofa boks stående? Jeg vil ikke kunne købe et CM -modul og kort hos Stofa, så jeg fremover kan bruge Start forfra etc. Jeg skal have en boks?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10510 |
Som Radiomanden skriver kan du kun bruge Start forfra m.v. med Stofas egen boks. Og du er ikke tvunget til noget som helst. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jo, jeg er da tvunget til noget. Jeg er tvunget til at bruge en Stofa boks fremover hvis jeg vil bruge start forfra etc.
Blot har jeg har altid troet at et Stofa kort og CM – modul købt hos Stofa var nok. Det er det så ikke. Der skal en boks til. Tak. |
|
![]() |
|
Ja, der skal ALTID bruges udbyderens egen enhed når de specielle funktioner ønskes, med ved stadig at have den, så kan der jo altid optages udsendelser, at TVet e.v.t også kan er ikke så meget værd hvis det kun har en Tuner. |
|
|
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
I en tidligere tråd "Stofa kabel tv signalstyrke" hævdes det, at der snart kommer en ny boks. Så det kan måske være en fordel at få lidt info om den.
Jeg har både boks, og CM modul, og kan bekræfte hvad de andre skriver i denne tråd. Det eneste vi kan bruge kortet i CM modulet til er at se Frit Valgs kanalerne. (derfor er der ikke nogen månedlig udgift til dét kort) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |