recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa digital med floppydtv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa digital med floppydtv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tvviewer2008 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2008
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa digital med floppydtv
    Sendt: 25-September-2008 kl. 21:13

Hej

Jeg går og tænker på om jeg skal investere i stofa digital tv. Jeg får snart lagt vista premium ind på htpc'en som er spændt på sony w4000. Jeg har hørt at stofa digitaltv kan virke i vista hvis man har floppydtv (  http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ; ;varenr=61790&menu=mediacenter ) men vil gerne vide lidt før jeg "skyder" penge efter projektet.

Er der venlige sjæle der kunne dele deres erfaringer med denne kombination? Hvor godt virker det med HD kanaler?

mvh henrik

Redigeret af tvviewer2008 - 25-September-2008 kl. 21:30
Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2008 kl. 02:19
Jeg ved, at der er en del der har det til at virke med DVBViewer, både Vista 32 bit og Vista 64 bit (Jeg bruger selv XP). Det er mit indtryk, at Vista 64 bit kan være en del problematisk.
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
Krygerone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 15:25
Hej jeg har selv Stofa digitalt spejl på mit medie center, jeg har installeret et Fire dtv kort og det virker fortrineligt med Vista medie center.
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af tvviewer2008 tvviewer2008 skrev:

Hej

Jeg går og tænker på om jeg skal investere i stofa digital tv. Jeg får snart lagt vista premium ind på htpc'en som er spændt på sony w4000. Jeg har hørt at stofa digitaltv kan virke i vista hvis man har floppydtv (  http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ; ; ;varenr=61790&menu=mediacenter ) men vil gerne vide lidt før jeg "skyder" penge efter projektet.

Er der venlige sjæle der kunne dele deres erfaringer med denne kombination? Hvor godt virker det med HD kanaler?

mvh henrik

Ja dit spørgsmål ligger jo ikke milevidt  fra dette

Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu