|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wulffnielsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 25-Februar-2009 kl. 20:35 |
Hej jeg skal til at skifte til stofa Digital med et CA modul. Men problemet er at jeg har også et ældre fjernsyn i mit soveværelse som ikke kan modtage digital tv. Kan man være så heldig at det analog signal stadig kommer igennem mit ant. kabel så jeg stadig kan se hele pakken i analog ? MVH |
|
Sony KDL-40W4500 | Sony BDP-S550 | Denon DVD2900 | Marantz SR-9200 | Mit setup
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Din vægdåse indeholder Analog+Digitalt TV/Radio/Data. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
wulffnielsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
det var alt jeg havde behov for at høre.. mange tak |
|
Sony KDL-40W4500 | Sony BDP-S550 | Denon DVD2900 | Marantz SR-9200 | Mit setup
|
|
![]() |
|
orts ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2009 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
@Radiomanden
Vil det sige man IKKE behøver noget somhelst for at modtage Digitaltv? Udover selvfølgelig et TV som kan udnytte det. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Korrekt, som også mange tråde her på forummet omhandler. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
orts ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2009 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
hold da kæft, så har Stofa katme taget røven på mig.
De sagde netop til mig inde i butikken i Aalborg at det ikke var nok med et fjernsyn med digitaltuner. Lige godt pokkers man ikke går rundt med den lille dims som især læger bruger, så man kan optage alle sine samtaler med diverse sælgere, der lyver som bare pokker for at sælge mest muligt. |
|
![]() |
|
mortenkaal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Jeg tror at der er noget der er misforstået her. Det kræver mere end et
fjernsyn med digital tuner at kunne se stofa digitale tv. Her kræver det et cam-modul og en digitalt kort. Du kan dog stadig se det analoge signal uden nogen form for specielle dimser. |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Hej! Er der ikke noget med at man skal have den store pakke samtidig med Digitalt tv for at have alle analoge kanaler til rådighed? = Højere pris! |
|
![]() |
|
mortenkaal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Nu kender jeg ikke lige alle regler i din antenneforening. Men normalt er det
bare sådan den pakke man har analogt er også den man får digitalt for 375,-/år. Men nogle gange kræver det at man ikke har den helt lille pakke analogt. |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Orts - dit fjernsyn skal have en DVB-C tuner - de fleste fjernsyn har en DVB-T tuner som normalt bare omtales som en digital tuner. Men hvis du vil se tv digitalt på dit tv skal du have
DVB-C tuner og hvis du vil se andre kanaler end DR1, DR2 og TV2 skal du have en CA modul og et smartcard. http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=335 - har også en del information. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Jeg har forsøgt at google og søge i dette forum uden held.
Jeg tilslutter mig lige denne tråd. Jeg har købt et SAMSUNG LE32A447 M. DVB-T/C MPEG4 til soveværelset. Jeg har Stofa kabel-TV. Jeg har forstået jeg kan se VISSE programmer på det digitale spejl uden at betale de 375,- for digital spejl af alle kanaler. Er dette rigtigt forstået? Jeg satte mit nye TV til at skanne efter digitale og analoge kanaler. Den finder kun alle 34 analoge og ingen digitale. Gør jeg noget forkert? Kan jeg desuden bruge MPEG4 tuneren til noget endnu? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
for at se alt digitalt skal man til lommerne og købe et CA modul og et smartcard. Men dr1 og tv2 burde man kunne se uden i digital kvaliet.
Skal man ikke lave en særlig søgning med dvb-c tuner. Man kan vel vælge mellem dvb-c og dvb-T. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |