recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa + DR HD i Sønderborg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa + DR HD i Sønderborg?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa + DR HD i Sønderborg?
    Sendt: 22-Juni-2010 kl. 18:03
Hej
Er der nogen herinde der er koblet på bynettet i Sønderborg? Jeg har store lipsync problemer med DR HD. Vil næsten tro at lyden er 1 sek bagefter... Nogen der oplever det?
Til top
NicolaiDC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 20:48
Hejsa

Jeg sidder på Stofa i Kolding og oplever det samme. Og det er det samme på NatGeoWild HD.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 14:22
Dette her er mere noget andet, i gamle dage var lyd og billede adskilt. Idag sker der noget andet, hvordan det rent faktisk forklares, det at lyd og billede idag også er adskilte men nu sådan at man  ikke kan styre tingene tilbage til ankomme samtidig. For mig var det morsomt for personen som skrev, at emnet i næste Uge er Lydsynkroniseringen "Lip Sync".  Mario Orazio "The Masked Engineer". Forudsigelsen af et problem som åbenbart er eller bliver svært at løse   Tongue Et problem som er dead simple at løse, ingen vil blot fortælle hvorledes samme l ø s e s.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu