|
Stofa Driftstatus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2014 kl. 04:45 |
Grundet servicearbejde på centralt udstyr, vil der blive afbrudt for signal til vores tjenester.
Mvh. Stofa Intet tidsrum ![]() Dvs. i lukker permanent eller hvad
![]() |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og hvilke tjenester? mit internet og tv signal fungerer fint pt.
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Den sms kiggede jeg også en ekstra gang på - gad vide om alle med Stofa nu er uden net og tv :) (bortset fra Sylvest)
EDIT: https://stofa.dk/kundeservice/driftinformation?dsid=34700&plantid=797 Kan se de forventede at have løst det kl. 6 i morges.. Redigeret af Juiceren - 25-November-2014 kl. 08:36 |
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Jeg tror vi har en medarbejder der mente at det var tid til alle at få et lille afbræk fra Internet og TV
![]() Nej, den pågældende driftsstatusbesked lader helt sikkert meget tilbage at ønske, og er vist heller ikke normalen for de driftsstatus der udsendes, og jeg kan næsten garantere for, at den heller ikke er normal for dem der udsendes i fremtiden
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |