recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - stofa eller andet ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stofa eller andet ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Viby Sjælland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viby Sjælland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 15:33
Nej de er ikke udelukket fra Boxer, men de kan ikke få internet via Stofa/Yousee eller for den sags skyld en anden antenneforenings antennekabel uden den lille pakke, men det gælder alle boligformer

Men hvis nu FM båndet forsvinder (og FM lukker jo i følge medieforliget i 2017-18 stykker tror jeg det var) og til den tid kan der så laves adskilte løsninger, hvis det ønskes
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 14:37
Så mener Du vel i ramme alvor at samme lille pakke stiger med 14% per år?
Derimod har jeg ingen følelse af hvad man betaler for internetforbindelser, sådan vurderet ud af MB per sek, og over en årrække.

Hvad har FM båndet med det at gøre? FM kan jo bare fordeles som før via masterne og Internet på kablerne kan så anvende 87-108MHz med mere.

Redigeret af skyking - 07-Januar-2013 kl. 14:40
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu