|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Brian Broe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
|
De er også tilbage hos mig nu..
Man skal åbenbart bare brokke sig lidt herinde.. ![]() Så mangler jeg bare TV2 News, TV2 Sport HD, TV2 Film HD, Kanal 5 og TV3 Puls. Hører I efter Stofa? ![]() Redigeret af Brian Broe - 27-Marts-2009 kl. 22:18 |
||
Sony KDL-40W4500 m. Stofa DVB-C - Sony DAV-F200 - Apple TV 2 m. XBMC - Xbox 360 - iPad 1 - HTC Legend
|
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Få en Zaptor boks - så får du også mere end nu og næste.
|
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
||
leegaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Jep.. underligt nok hjælper det at brokke sig herinde.. De sidste to gange der er nogen der har brokket sig herinde, er epg'en i al fald kommet tilbage..
Hvad er det med jer og jeres zaptor-skidt? Når folk betaler for et ordentligt fjernsyn med indbygget dvb-c/t, hvorfor i al verden skulle de så have lyst til at have en boks stående og en ekstra fjernbetjening? Og Mike, med epg over dvb-t/c får du jo også mere end "nu og næste". Jeg kan se for en uge frem. Men nu modtager jeg også kun 4 analoge kanaler fra stofa for de 150kr jeg betaler hver måned (nogen der sagde tyveri?!). De 4-6 digitale kanaler jeg modtager er jo blot nogle som stofa "videresender" til mig. |
||
![]() |
||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
|
Jeg har stadig ingen EPG på min Samsung box og jeg har heller ikke haft
undertekster på DR+TV2 det sidste lange stykke tid.. Stofa er simpelthen et talentløst firma, der ikke kan holde et stykke hardware kørende i mere end 14 dage ad gangen... og NEJ, Zaptor er IKKE et alternativ. |
||
An a day...
|
||
![]() |
||
martinbf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2007 Sted: Tilst Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Ang. tekstning, se her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57274& PN=1&TPN=500 |
||
Mvh.
Martin |
||
![]() |
||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
|
Ok ,tnx. Det vil jeg lige give et forsøg.. synes nu dog jeg har prøvet, men et ekstra forsøg skader vel ikke ![]() |
||
An a day...
|
||
![]() |
||
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
|
Hvordan ser det ud med EPG her i maj, virker det hvad? |
||
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
||
![]() |
||
orts ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2009 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Jeg ved ikke om der har problemer i de sidste dage. Men den virkede her lørdag formiddag, og i dag hvor jeg har fået en ny boks, virker den også men om den passer aner jeg så ikke.
|
||
Har valgt et stille og roligt liv uden Zaptor.
|
||
![]() |
||
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
|
Overvejer meget at skifte min Zaptor ud med et indbygget DVB-HD modul, er træt af de mange små problemer hele tiden.
|
||
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
||
![]() |
||
orts ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2009 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Du er ikke alene.
|
||
Har valgt et stille og roligt liv uden Zaptor.
|
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Her er status på en række kanaler:
Flere dages EPG: DR, DR2, DR-Update & TV2 Nu-og-næste EPG: Zulu, TV3plus, Kanal4, Kanal5, 6'eren, TV2Film, Charlie, Animal Planet, TCM, Hallmark & Silver Mangler EPG: TV3, TV3Puls & Discovery Spørg evt. på specifikke kanaler... Edit: TV3 stod både under nu-og-næste samt mangler. Rettet. Redigeret af pdj1974 - 08-Maj-2009 kl. 17:17 |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Jeg kører Zaptor på computeren via tv kort med kortlæser og har fået flere dages epg iløbet af den sidste uge på TV2 Zulu, Cartoon Network, Kanal 5, Kanal 4, 6'eren, TV2 charlie, DK4, Discovery og Nickelodeon.
Virkelig skønt med en ordenlig EPG! :D |
||
// MilloDk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |