|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
Ok, tak for det. Hvad med musik plugin. Er der noget godt der du kan anbefale. Og lige så med trailere? Er faldet over Yahoo trailere nogle gange, men er det noget du kender? |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg bruger slet ikke MP til musik. Synes ikke det er specielt overskueligt, samtidigt med at jeg så skal have min 42" fladskærm tændt for det. Jeg bruger Logitech Squeezebox istedet. Med hensyn til trailere gør jeg det på to måder: 1: Der er et plugin der hedder "MyTrailers". Herigennem streames trailere fra Apple Trailere, helt op til 1080P. Ganske pænt plugin, eneste ulempe er at trailerene streames og der pt ikke er nogen "statusbar" på hvor langt bufferen er nået. Så man skal nogengange lige have traileren stående på pause i 30sec-1min før man starter den, for at være helt sikker. Den anden metode jeg bruger er at downloade trailerene fra Apple. Har et lille program som automatisk downloader nye trailere i HD. Så slipper jeg for at streame. Kan ikke finde linket lige nu (jeg fandt programmet inde i MP's forum). |
|
![]() |
|
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
Ok, det MyTrailers plugin skal jeg have prøvet. 2 spørgsmål :) I går så jeg nu første gang en 720P film inde fra MP. Og jeg synes sgu det hakkede på den måde at ca hver 15. sekund er det som om at filmen et kvart sekund speeder up, måske for at være med lyden. Det er meget lidt men jeg lægger mærke til det. Det er mega irriterende. Jeg har brugt den guide fra Goose hvis du kender den til opsætning af codec. Og jeg skal generelt have tjekket min codec opsætning, men har du noget jeg skal være opmærksom på her. Jeg bruger derfor FFDSHOW til det meste. Andet spørgsmål. Nogle gang er MP sgu lidt dum, men måske er det mig der skal bruge det lidt anderledes. Jeg har et par gange været ude for at jeg ikke har kunne vælge kanal inde fra TV-guiden. Der sker bare ingenting når jeg trykker på programmet. Men går jeg over på "Kanaler" istedet så kan jeg. I går så jeg først TV, så gik jeg tilbage i menuen (uden at stoppe TV) for at se en film på computeren. Der sker bare ingenting når jeg klikker på filmen inden i movingpictures. Så prøvede jeg vist at gå tilbage til TV-delen og stoppe TV'et og derefter gå tilbage til filmen igen og så mener jeg det virkede. Mvh. Simon |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Med hensyn til HD afspilning har jeg selv haft problemer når jeg brugte ffdshow. Jeg er derfor, som nævnt tidligere, gået over til CoreAVC. Det er muligt at jeg kunne have fået det til at virke med diverse tweaks, men med CoreAVC virker det out-of-the-box og det kostede kun 200 kr. Prøv deres trial og se om det løser dine problemer. Hvis det gør, kan du jo så overveje om du vil betale for det. Hvis ikke, så er der nok noget helt andet galt. Den med TVguiden kan jeg ikke lige gennemskue hvad der er galt. Synes ikke jeg har haft problemer med det før. Den med ikke at kunne starte film når noget andet kører er vist en kendt bug. Jeg har ikke selv oplevet det, men mener at have læst om det før. Om ikke andet bør du kunne trykke "stop" på remoten, også når du er inde i Moving Pictures for derefter at starte filmen - så burde det virke, skulle jeg mene. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |