|
Stofa Internet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2013 kl. 17:55 |
Jeg ville høre folk her inde hvad de mener omkring stofa internet ->
Stabillitet ? Problommer med stofa internetet ? Har stofa fælle hvores tv der hjemme, vil internet tage nået af forbindelsen, omvendt ? og er der eller ting man skal tænkte på ?
På forhånd tak for hjælpen Redigeret af MRRasmussen - 22-Marts-2013 kl. 18:47 |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spørgsmålet kommer jævnligt op herinde så du kan prøve at søge på det. Jeg har haft det i mange år og det kører rigtig godt og når jeg tester hastigheden er den som lovet. TV og internet kører på forskellige frekvenser, så de er uafhængige af hinanden.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Det kører udmærket. Jeg er lige skiftet til Stofa fra Fullrate, da min linje ikke kunne trække den hastighed, jeg ville have.
Stofa lige nu. Jeg har 20/3 til 189 kr./md. Downloadhastighed: Uploadhastighed: Ping: 23. mar. 2013 10.29.49 CET |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
MEGET tilfreds med Stofa! Stabile hastigheder. Service arbejde (afbrydelser) foretages om natten. Kundeservice er venlige og hjælpsomme. Og internettet har ingen indflydelse på kabel-tv.
(hold op, hvor lyder det som om jeg er ansat hos Stofa ![]() M.v.h.
Redigeret af Henrik B. - 23-Marts-2013 kl. 11:14 |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Jeg skiftede for en lille måned siden fra TDC til Stofa og er super glad for min 150/15 forbindelse og jeg får den fulde hastighed.
Jeg har haft kabeltv hos dem i snart 8 år også uden de store problemer. Generelt er deres kundeservice helt ok mht. udbedring af fejl. Dog har jeg nu haft en sag kørende siden december om for meget opkrævet abonnement og hver gang jeg taler med dem anerkender de at jeg skal have pengene tilbage men det vil tage 2-3 uger for deres regnskabsafdeling at tilbageføre pengene og når jeg så rykker dem siger de at der er sket en fejl og der lige går 2-3 uger mere før jeg har pengene og sådan har det altså været siden december...... De er nogle karrige jyder!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |