|
Stofa kabel tv signalstyrke |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hopper lige ind på tråden et øjeblik, håber det er ok? Hvis man ikke anvender antenneudgangen på Motorola boksen, bør den så også termineres eller er den mon sikret mod indstråling?? |
|
![]() |
|
kasper1984 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2014 Sted: vojens Status: Offline Point: 30 |
Bør den Være har hvertfald ikke KU måle nået indstråling på den. Men den nye boks som kommer om i så længe er der ingen loop i så
|
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Hvad skulle være bedre ved den kommende boks?
|
|
![]() |
|
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
Hej
Jeg har selv lige haft problemet. Jeg benytter stofas lorte zaptorboks. Jeg kan ikke sige meget godt om den, beklager. efter en times snak med deres teknikker gav han mig ret mht deres zaptorboks og kunne fortælle, at der er en ny på vej. Men den flinke teknikker fortalte også at signal styrken skal være mellem 35 og 40. Hverken mere eller mindre. Min signelstyrke lå mellem 27&33 hvilket ikke er nok. Mit ellers dyre antennekabel var færdig. Det er nu skiftes og signalet ligger mellem 35&40. Nu er det kun zaptorboksen der skal skiftes. BBR værdien må ikke overstige 10. Min er lige nu 0😄 |
|
![]() |
|
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
BBR=ber 😄
|
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Min passive Triax 347006 splitter med 6 udgang og som dæmper med ca 10dB - og nu med de rigtige HF tætte stik samt en slutmodstand på den ene der ikke sidder kabel på - resulterer i en Signal noise ratio på 35-36dB og den skal iflg Stofa være på mindst 35.
BER (fejl raten) står nu til 0. Meget sjælden 40e-9. Vil signal noise ration komme op på ca 40 hvis jeg skifter til triax 2-out passiv -den bedste fra fx av-connection? Nu skal jeg teste noget mere men der er vel ikke umiddelbart grund til at skifte yderligere hvis ikke der er fejl i billede eller lyd? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |