|
Stofa Kabel TV |
Besvar |
Forfatter | |
pvnrecordere
Bruger Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Januar-2020 kl. 01:27 |
Jeg har Stofa Kabel TV i mit sommerhus.
Det har virket OK. Lige indtil i den 29/12(har ikke brugt TVet i nogle uger, så ændringen er nok indtruffet tidligere) Den 29/12 oplevede jeg, at billedet pixelerede voldsomt. Så voldsomt, at billedet ikke kunne ses. Stofa kablet fordeles først i en splitter at TV/data. Derefter går kablet til en Triax forstærker og der fra til en Triax fordeler til de forskellige rum. Min fejlsøgning stoppede, da jeg frakoblede Triax forstærkeren! TV signalet på begge TV er helt super. Er der nogen der har kendskab til, om Stofa har ændret på deres signal, så forstærkeren ikke længere er nødvendig? |
|
Hilsen
Peter |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pixelering hvor signal ellers er godt, skyldes ofte HF utætte kabler/fordelere som åbner for indstråling fra andre radiotjenester.
Så hvis din installaltion tidligere har virket "tilsyneladende OK" - kan det skyldes nye sendere (mobil) i dit nærområde. |
|
Mvh. JørgenT
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan sagtens være at strømforsyningen til din forstærker er færdig. Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |