|
Stofa kanal omlægning |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||||||
TNP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 17:39 |
||||||||||
Efter omlægning af kanaler hos stofa har jeg kørt en ny auto tune, efter 100 % er der kun få kanaler der kan ses, resten er med pixle fejl og andet støj.
Plejer at virke okay men denne gang åbenbart ikke !!! Har også et nyt antenne kabel så det burde også være på plads. Forslag modtages gerne :-)
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||
nye antennekabler kan godt være af lav kvalitet. det lyder i hvert fald som om, noget et utæt et sted :o)
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
||||||||||
Skriv lidt om hvor du bor, og hvilke kanaler du oplever problemer med - så skal jeg se om jeg kan komme nærmere på et svar som kan guide dig videre :)
|
|||||||||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
||||||||||
Her ved AN-TV i Aalborg skal vi lave manuel søgning med følgende værdier, hvis det f.eks. er et SONY TV (og sikkert også andre):
|
|||||||||||
mvh
Henrik |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
TNP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2013 Status: Offline Point: 2 |
||||||||||
Det kabel jeg købte er stofa godkendt så det burde virke...
det er Aalborg området og kan kun se dr1 og tv2 digitalt, har et sony tv og har på det kun mulighed for selv at indstille Frekvens og NetværksID hvilket er gjort når jeg vælger kabel tv, stofa i menu.. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
||||||||||
Stofa roder i hvert fald rundt i kanalsystemet i Slagelse i dag.
Min mors Samsung kunne kun vise 3-4 kanaler inden en ny søgning, mens mit nedenstående Sony kunne vise samtlige kanaler - dog i en noget alternativ rækkefølge i forhold til deres normale position. Jeg gider dog ikke indstille dem fast endnu, da fjolserne som regel lige venter et par dage, til brugerne tror at den hellige gral er velforvaret, før de roder rundt én gang til. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
danielvago ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2012 Status: Offline Point: 10 |
||||||||||
Efter kanal-omlægningen har jeg lige bemærket at jeg ikke kan finde Canal 9 ved både manual og automatisk søgning.
Det er sådan set den vigtigste kanal for mig da jeg hovedsageligt ser TV for fodbold. Bor i Helsingør, Rolighedsvej 12, og er med i Stofa antenneforening. EDIT: Jeg kan se her ( http://ext.stofa.dk/stofa.dk/2013/3875.pdf ) at netop Canal 9 er gået kun digital, og jeg har kun et analogt signal. Redigeret af danielvago - 27-Januar-2013 kl. 13:42 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||||||||||
Er du sikker på, at du ikke får leveret det Digitale signal, det er i kablet sammen med det Analoge, det er i hvertfald det normale, ganske som her hos You See.
|
|||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
danielvago ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2012 Status: Offline Point: 10 |
||||||||||
Hov jeg var ikke præcis nok i hvad jeg skrev. Jeg får helt sikkert også et digitalt signal, men jeg har ikke nogen måde at modtage det på. Jeg har en håndfuld år gammel Panasonic med kun DVB-T, så som jeg forstår det skal jeg have en digital box for at kunne modtage de digitale signaler? Jeg ved meget lidt om det, da jeg aldrig har prøvet det; jeg har altid blot modtaget det analoge signal. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||||||||||
Så er det da på tide at få anskaffet noget tidssvarende udstyr, du kan få en STB for Kr. 500 eller under, så er du kørende Digitalt, så får du også flere kanaler end dem du for nuværende kan modtage.
|
|||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
||||||||||
Fx Clint DC1, som kan fås i Elgiganten til 444 kr.
|
|||||||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||||||||||
Er I sikre på, at man ikke i stedet kommer op at køre? Altså i det røde felt.En boks til 500 eller derunder virker ikke her! Triax eller LG er langt bedre...
|
|||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |