recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa leje af film: 45,- Netflix pr.måned: 79,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa leje af film: 45,- Netflix pr.måned: 79,-

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pettsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pettsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa leje af film: 45,- Netflix pr.måned: 79,-
    Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:26
Lidt af en forskel.

Var lige inde, for første gang, for at leje Prometheus.
Det blev så også sidste gang, jag var inde og kigge.

Jeg lejede IKKE filmen. Det kostede gudhjælpemig 45 stærke!!!

Når jeg så tænker på at leje film ved Netflix og HBO vil komme til at koste 75 ,- i måneden

Hilsen
Pettsen

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:46
Jep, faldet også bagover da jeg var hjemme ved min bror og så deres priser!
Til top
ThomasT1976 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2008
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasT1976 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 08:16
Du kan da ikke sammenligne alt det gamle materiale på Netflix med en helt ny film hos Stofa. Jeg synes også at filmlejen er for høj hos Stofa, men det skal der nok blive gjort noget ved, nu når alle de forskellige tjenester bliver rullet ud.
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608
Højttalere: KEF KHT-3005
Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 09:09
Som ThomasT1976 nævner, så skal man altså skelne pærer og bananer her!

Materialet som ligger til leje hos både YouSee og Stofa er noget nyere end det materiale du finder på NetFlix, det vil sige at det kommer nogenlunde samtidig med at det bliver tilgængelig til udlejning hos f.eks. BlockBuster - så du skal nærmere sammenligne med udlejnings priserne hos BlockBuster.

Om prisen så stadig er for høj kan diskuteres - man slipper for slæbet med at rende ned og hente og aflevere film, og børnefamilierne slipper for at ungerne skal have 2 kilo slik og 5 liter sodavand med, når man nu alligevel er i BlockBuster Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 09:15
Hvad er der galt med 45 kr.?

Blockbuster tager 45 kr. for 1 døgn og 55 kr. for 2 døgn.
ITunes store på Apple tv koster 49 kr. for 48 timer.

Jeg lejer da flere film til 49 kr. Det synes jeg ikke er galt.

Kan man leje Prometheus billigere andre steder?

Redigeret af Brixen - 23-Oktober-2012 kl. 09:16
Venlig hilsen
KB
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 09:34
Der er en verden til forskel på udbuddet, og det forsvarer at nye film er dyre hos Stofa. 
Men en ting er prisen...
Vil tro jeg har set omkring 10-15 film hos Stofa og over 400 film/serie-episoder hos Netflix. Alligevel har jeg oplevet mere bøvl med VOD via Zaptor, end Netflix via ninjatricks og mit AppleTV. Cry 
(Zulfo: Se meget gerne mit indlæg i jeres beta-forum for yderligere info...)
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3848
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Lovefilm - du bestemmer bare ikke selv hvornår du får den. Men generelt går der ikke lang tid fra en film har premiere til man modtager den.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Der er en verden til forskel på udbuddet, og det forsvarer at nye film er dyre hos Stofa. 
Men en ting er prisen...
Vil tro jeg har set omkring 10-15 film hos Stofa og over 400 film/serie-episoder hos Netflix. Alligevel har jeg oplevet mere bøvl med VOD via Zaptor, end Netflix via ninjatricks og mit AppleTV. Cry 
(Zulfo: Se meget gerne mit indlæg i jeres beta-forum for yderligere info...)

Nu skal jeg ikke blive "forklarmigrøv" og prøve at undskylde mig ud af de problemer der til tider er med VOD - men jeg vil alligevel godt understrege at der er stor forskel på at levere VOD via kabelnettet hvor en bestemt frekvens skal tunes, indholdet sendes osv. end at levere noget via rent IP.

Der er bare flere muligheder/risici for fejl via kabelnettet - til gengæld kan der leveres en bedre kvalitet (som det er lige nu) via kabelnettet hvor HD udsendelser f.eks. ikke er i 5Mbit.

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 10:11
Jeg ved det godt Zulfo. Det er vi som forbrugere bare ret ligeglad med. Tidens trend hedder Convenience, og der har en STB fra ens kabel-tv udbyder de absolut bedste kort på hånden til at vinde den krig. Det gør Zaptor bare ikke...
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Jeg ved det godt Zulfo. Det er vi som forbrugere bare ret ligeglad med. Tidens trend hedder Convenience, og der har en STB fra ens kabel-tv udbyder de absolut bedste kort på hånden til at vinde den krig. Det gør Zaptor bare ikke...

Jeg er ikke uenig i at du som kunde/forbruger kan være fuldstændig ligeglad Smile
Lars B

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Lovefilm - du bestemmer bare ikke selv hvornår du får den. Men generelt går der ikke lang tid fra en film har premiere til man modtager den.

hallo ! - så forsvinder hele den impulsive effekt . Kan da SLET ikke sammenlignes . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

hallo ! - så forsvinder hele den impulsive effekt . Kan da SLET ikke sammenlignes . .
Så er der også http://www.blockbuster.dk/unlimited der ligger et sted imellem klassisk udlejning og Lovefilm. De mange muligheder idag gør at alle bør kunne finde lige det tilbud der matcher ens behov. 
Hvem havde troet at det snart er sværere at vælge hvordan man ønsker film vist på hjemmealteret, end at vælge mobiltlf abbonnement LOL
/Peter

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu