|
Stofa leje af film: 45,- Netflix pr.måned: 79,- |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Min største anke ved at leje film hos Stofa er deres mangel på info om hvilket lydspor jeg kan forvente at høre.
De har ikke plads til at oplyse hvorvidt det er alm. stereo el. Dolby Digital jeg kan forvente at høre. Og gider jeg leje en film til Kr. 45,- uden et 5.1 lydspor, nej tak. Har flere gange forsøgt at råbe Stofa op om dette uden held...
|
||
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
|
Man kan helt sikkert ikke se bort fra 'convenience'-faktoren som leje af film direkte på tv'et giver. Når det så samtidig kan blandes med absolut acceptabel kvalitet (som en ny film på iTunes/Apple TV; jeg ved ikke hvordan det er hos kabel-tv udbyderne), så er der vel ikke noget at sige til, hvis folk ikke gider finde vej til Blockbuster.
Jeg lejer også selv film via streaming fra tid til anden; her er det dog selv sagt film jeg ikke lige kan smutte i Blockbuster og købe. |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Jeg vil ikke ligge hovedet på blokken, men jeg vil tro at det skyldes at informationerne ikke altid er til stede i de data vi får.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
|
Så må I jo tjekke det inden I ligger filmen op, det sgu for at nemt at fraskrive sig "ansvaret" pga manglende oplysning fra leverandøren... Er det bagerens ansvar at fortælle kunden hvad der er i brødet, eller er det melblandings leverandørens ansvar?
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Nu skriver jeg at jeg ikke vil ligge hovedet på blokken at det er derfor - der kan sagtens være andre årsager. Jeg kan ikke fra toppen af hovedet huske hvilke data vi får med.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
|
Hej Zulfo Jeg tænkte på, hvorfor det er gjort så besværligt. Du skriver at det er nemmere at levere via IP. Hvorfor gør i så ikke dette. For at leje en film via Zaptor skal den jo være på netværk. Kan det selvsamme netværk så ikke bruges til at levere filmen?? Thomas
|
||
---------------------
Thomas K |
||
![]() |
||
GadgetBoy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
|
Hvor jeg ser film henne, afhænger meget af hvad jeg skal se. Jeg kan se gratis film på http://www.cmore.dk/play/film/alle og det samme kan jeg på http://www.filmstriben.dk/. Begge steder er der et fint udvalg som I langt de fleste tilfælde dækker mit behov.
De nyeste film plejer jeg at se hos CDON.com, men de er lidt pebrede med deres priser. Resten ser jeg på Netflix, hvor der er et fint udvalg til alt det andet. Viaplay benyttede jeg tidligere og det er mit indtryk at de har et større filmudvalg. Samtidigt har de lige sat deres priser ned, så måske man skulle prøve dem igen. Mulighederne er mange og bliver nok ikke færre ;-) Det kunne være fedt med et sted, der havde det hele ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |