recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa og dvb-t
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa og dvb-t

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 18:39
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Stofa har skam alle kanaler Digitalt, hvis de endnu ikke er blevet gratis hos jer, så bliver de det sikkert snart, mange har den allerede, det er kun de kanaler i de normale pakker der er blevet gratis, de øvrige skal der stadig betales for. 

Jeg ved ikke lige hvordan det fungerer i Slagelse, men her hvor jeg bor, står der også "Stofa" på regningen - men det er den lokale antenneforening som leverer signal via deres 200-år gamle anlæg.. De blev blot opkøbt af Stofa på et tidspunkt.

Dvs. ingen digitalt spejl, ingen mulighed for Zaptor, etc.. Og slet ikke samme kanal-udvalg og muligheder som på Stofa's "rigtige" net.

Hvis situationen er den samme i Slagelse, så kan det altså godt have laaaange udsigter at få noget som helst digitalt ;)
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 13:05
Jeg ved godt jeg tæsker langhalm på det her, men så vidt jeg ved skal et nuværende antenneanlæg kunne fremføre et digitalt spejl, jeg mener, for være lovligt. Det med anlægget skal være udbygget til 850 eller 900MHz. Jeg kan vanskeligt tro andet. Har I så slet ingen Film kanaler Canal+ eller TV1000?  Hvis I ikke har fatter jeg i n t e t. Hvad slags Internet har I?

Redigeret af moho - 20-Januar-2010 kl. 13:07
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Jeg ved godt jeg tæsker langhalm på det her, men så vidt jeg ved skal et nuværende antenneanlæg kunne fremføre et digitalt spejl, jeg mener, for være lovligt.
Det eneste lovkrav i den henseende er, at must carry-kanalerne (DR1, DR2 og TV2) skal være til rådighed i digitale versioner.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu