|
Stofa og flere TV - Viden søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2018 kl. 12:04 |
Hej
Mine døtre har fået Stofa TV og internet i deres lejlighed, og jeg har den opgave at få der TV til at virke. Min tegning viser hvad det er der skal laves. Beskrivelse: Der er 3 TV Fra Stofa's boks med antennestikket, skal TV1 tilkobles direkte i stikket på udvendig side.Inde i boksen ( boksens bagside) er der trukket et kabel igennem et tomrør. Dette kabel slutter i en boks anden sted i lejligheden, hvor det skal samles med kablerne der går til TV2 og TV3 1. Skal der en forstærker på for at levere signal til 3 TV ? hvis "ja" hvilken type ( evt. link til produktet ) 2. der hvor kablet fra bagsiden af Stofa boksen ender, hvor skal det samles med de 2 andre kabler som går videre til TV2 og TV3 ? ![]() |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjek mit råd på flatpanels.
Det er en nem løsning og du slipper for at trække kabler... App til ATV (4 ell. 4K)
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Har svært ved at finde indlægget ..
|
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Jeg synes jeg har noget svært ved helt at forstå dit setup. Er det en kabel TV forbindelse leveret til dig på coax eller fiber? Og du skriver at kablet der går videre i lejligheden afsluttes i en boks. Går ud fra dette er et coax kabel? Er der nogle udtag på denne boks?
Nå betyder vel egentlig ikke så meget for jeg ville prøve blot at sætte en simpel splitter på udtaget til TV2+TV3 (hvis der et udtag). Medmindre det er lange kable så burde det være ok.
Tag eventuelt et billede af boksene og upload det. |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
Ha ha ha, det var godt nok en af de bedre, det er et svar jeg har skrevet i din tråd: |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |