|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() Sendt: 04-August-2007 kl. 11:22 |
Er der nogle der har haft succes med at modtage stofa digitalt på HTPC (PC)?
Fx med floppyDTV? Herunder HD |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Ja, det viker på samme måde som TDC Eneste forskel: TDC = Viaccess CAM, TDC SmartKort, min. abb. på mellempakken, ved installation vælg Symbolrate 6875 all (Vælg ikke Denmark TDC, da denne ikke søger på alle frekvenser og derved kan der komme til at mangle kanaler) Stofa = Irdeto CAM, Stofa SmartKort, abb. på StofaXtra, ved installation vælg Symbolrate 6900 all. Husk at opdatere FireDTV / FloppyDTV med nyeste firmware, da der ellers kan være problemer med specielt Stofa da de benytter QAM128 |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Mange tak Karlshøj.
Det har ikke været så let at finde noget om det. Der var jo en der skulle bruge det, jeg vil henvise til denne tråd og det du siger. Tak igen. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Emnet er tidligere behandlet denne tråd started af #delphi http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9877&P N=1&TPN=1 Redigeret af avh - 04-August-2007 kl. 14:48 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Er du sikker på, at stofa nu bruger QAM128 og ikke QAM256? Jeg har for tiden lidt problemer med nogle få kanaler, samt manglende DVB undertekster. Kunne måske være forklaringen? Jeg vil, når jeg får tid en af de nærmeste dage, prøve at lave en ny kanalscanning med QAM128. Har nyeste firmware. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |