|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 30-December-2009 kl. 13:02 |
Hej!
Kører med 2 tv på en alm analog stofa forbindelse. Der har ikke været problemer før, og der er ikke sket nogen ændringer i mit setup. I forgårs er der dog pludseligt sne på VH1 og Nat.Geo på begge mine tv. En kammerat havde oplevet det samme for et par uger siden, bor et par hundrede meter fra mig, og har også Stofa. Da han kontaktede Stofa, var deres svar, at hans kabler var for dårlige.... Lad os nu bare sige, at Stofa reelt har ret (ellers må vi tage slåskampen med dem bagefter). Men hvordan kan det digitale signal (som dog trods alt har været tændt et par måneder) ramme mit signal for 2 dage siden? Min antenne forening beskriver det rigtigt nok her: http://www.tvaarhus.dk/Default.aspx?ID=7&M=News&PID=302&NewsID=74 |
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
http://www.antenneforeningenaarhus.dk/Default.aspx?ID=26
Beskriver en lille kanal omlægning i din antenneforening der berører de 2 kanaler du nævner, så du skal vist bare lige indstille kanalerne igen fra deres nye position ![]() |
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Det har ikke umiddelbart noget at gøre med de omlægninger. De er jo også først sket idag, hvor mit problem opstod for flere dage siden. Programmer ligger hvor de skal, signalet er bare elendigt.
|
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
Dusty_83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Fakta er at du har problemer med lige præcis de kanaler, som antenneforeningen skriver, man kan opleve forstyrrelser på, hvis der kommer indstråling i dine installationer. Derfor er jeg da tilbøjelig til at give Stofa ret i at det umiddelbart må være dine kabler. Jeg synes du bør prøve at finde et dobbeltskærmet kabel med fastsvejsede stik og se om det ikke hjælper..
![]() |
|
Panasonic TH-42PZ70EA
Sony STR-DG910 Playstation 3 40 Gb Focal JMlab´s Sib + Cub 2 Iphone 3G 16GB |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Fred være med de forstyrrelser, foreløbig, i det Nye År.'
Godt Nytår
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |