|
Stofa og YouTube |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
det lyder underligt, det da utroligt at man bare for løgn i hovedt når man ringer ind til kunde service, du kan sende mig en pb så skal vi tage den videre der evt. jeg blev fortalt af en pige at det var jeres youtube servere der var problemet og det ville blive lavet snarest muligt. fik også nulstillet min tv box fordi startforfra ikke virkede men det hjalp ikke. Blev også lovet filmkoder igen igen, men har ikke modtaget noget og der var ikke noteret noget om det i systemet fra sidst jeg blev det lovet sagde hun, men hun lovede at notere det nuog så skulle jegbare ringe til kundeservice og sige det. |
||
![]() |
||
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
På intet tidspunkt har det fungerede med Stofa og YouTube, så når Zulfo skriver, at det blev løst for 14 dage siden, så må det vist være en tilpasset sandhed.
På intet tidspunkt har det fungerede hos mig, hvilket jeg skrev til Stofa support i sidste uge. Jeg fik følgende svar fra support og et tilbud om en undskyldning. En undskyldningen som bestod i at jeg skulle betale mere for mit internet. Man ville sælge mig en hurtigere hastighed (lidt billigere), velvidende at det ikke ville løse problemet. Support skrev: Tak for din henvendelse. Der er stadig problemer med Youtube når internettet kører over Telia-Sonera netværk. Dette netværk kører Stofa stadig på, da Stofa førhen var ejet af TeliaSonera. Det handler derfor ikke kun om Stofa her i Danmark der har dette problem. Jeg ved man arbejder på højtryk for atuld gang med at sørge for at disse udfordringer bliver løst. |
||
![]() |
||
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg fik i øvrigt også et forslag til en, se om det kan hjælpe løsning. Support skrev at jeg kunne forsøge med følgende:
1. Gå ned i "START" i søgefeltet skriver du så CMD 2. Højreklik på CMD (kommandoprompt) som dukker op og vælg "Kør som administrator" 3. I den sorte kommandoprompt der kommer op skriver du følgende: ipconfig /flushdns |
||
![]() |
||
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Problemet er stadigvæk ikke løst!
Jeg har i dag forsøgt at få en opdatering fra Stofa på YouTube problemet, men det kan man desværre ikke få. Vi har ikke noget at tilføje, skriver de. Nu har der været fejl i over et år, og til trods for rigtig mange henvendelser, sker der intet. Heller ikke efter deres sidste undskyldning, beskidt fiber i Irland, sker der noget! Jeg er efterhånden tilbøjelig til at tilslutte mig dem som mener, at Stofa bevist sabotere en løsning for at spare penge. Efter et år burde kompetente teknikere have løst problemet! Jeg giver dem til udgangen af april, til at løse problemet, ellers skifter jeg udbyder. |
||
![]() |
||
Jose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Stofa er og bliver et skandale firma selv herefter man har konstateret at det er et beskidt/ødelagt fiber i Ireland har man ikke ville købe sig til en anden routing rundt så man ikke rammer det defekte fiber i Ireland i vil ikke ud og lave peering aftale med andre så vi brugere kan få en ordentlig youtube oplevelse.
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Undskyld - normalt så holder jeg mig for god til at ryge i flint, men hvor er det dog noget usandsynlig sludder. Hvorfra ved du noget om hvad Stofa kan, vil og ikke vil købe!? Jeg kan garantere at alle der er "tæt" på problemet, og hjælp til problemløsningen, arbejder alt hvad de kan for at få forbedret situationen, hvad pokker skulle man overhovedet få ud af at ønske ikke at løse problemet? Ind i mellem, så må man altså gerne tænke før man sætter sig til sit tastatur....
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Prøv lige at gentage den sætning inde i dig selv, bare et par gange. Man sparer bestemt intet på ikke at finde en holdbar løsning, tvært i mod - gode kunder som du begynder at stille (og med rette) spørgsmål til produktet, og det kan ingen leve med, for det koster i sidste ende kunder og goodwill, og det kan ingen leve med. Så nej, Stofa forsøger ikke at sabotere noget for at spare, tvært i mod!
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg må gentage, Stofa har kendt til problemet i over 1 år! Jeg selv har gjort dem opmærksom på det siden sidste sommer.
Det er ikke alle internet udbydere i Danmark som har problemet, så det må være et problem med deres teknik, og teknik problemer bør kunne løses indenfor en rimmelig tidshorisont. Og en rimmelig tidshorisont er ikke et år! Så igen, enten er det inkompetente teknikere eller også er det et spørgsmål om økonomi! |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og du mener kun der kan være de 2 muligheder? Så simpelt er det desværre ikke - jeg vil gerne gentage mig selv: Hvis tingene blot kunne løses ved at en tekniker spændte hjælmen, eller man kastede en smule penge efter det, hvad skulle så afholde udbyderne der er ramte af problemer fra at gøre det, når du man kan se at der er en del utilfredse kunder? Det giver jo ikke mening - men jeg kan sagtens forstå at frustrationer får en til at drage nogle konklussioner, og tro mig, jeg synes heller ikke det er særlig morsomt, men jeg ved samtidig hvor hårdt der arbejdes for en løsning, og er fortrøstningsfuld med hensyn til at det nok skal blive løst, selv om jeg ikke ved præcist hvornår... |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zulfo,
Jamen jeg kan da også godt gentage mig selv. Jo, jeg mener at der kun er to muligheder. Hvis ikke kompetente teknikere og / eller økonomi (betale for kompetente teknikere) kan løse problemet, hvad kan så? Stofa har kendt til problemet i over 1 år. De har bare ikke taget henvendelserne fra deres kunder seriøst! |
||
![]() |
||
donjepski ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu kan det i hvert fald snart ikke forsvares at være Stofa-kunde mere, så jeg hopper sgu fra inden så længe. Det kan ikke være rigtigt, at man skal holde sine kunder hen på den måde. Hvis jeg havde fået at vide i januar, at problemet ikke var løst i april, havde jeg helt sikkert sagt op.
Stofa har en meget stor tendens til at "udskyde" ting, og det virker i mine øjne som om, der er en kæmpe mangel på ressourcer. Her tænker jeg også på Super HD fra Netflix.... Det tog mange af de andre udbydere få dage at få det, men Stofa "knokler" stadig efter mere end 3 måneder? Nej, det holder sgu ikke. Super HD fra Netflix er selvfølgelig ikke et must, men det er Youtube-funktionalitet altså. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Stofa har vel ikke personale nok til at modtage en gratis pakke fra Netflix og sætte kablerne til 😊
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |