recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa og YouTube
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa og YouTube

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 07:50
Siden weekenden har mit (Stofa) youtube kørt ganske godt og stabilt = hurtigt.

M.v.h.
Til top
RaskDk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-November-2009
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaskDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 22:40
Virker stadigvæk ikke hos mig! 12 dage mere og jeg stopper som kunde hos Stofa.

Stofa, hvornår sker der noget?! I har kendt til problemet i over et år. Er i virkelig så inkompetente at i ikke kan løse problemet indenfor et år.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af RaskDk RaskDk skrev:

Virker stadigvæk ikke hos mig! 12 dage mere og jeg stopper som kunde hos Stofa.

Stofa, hvornår sker der noget?! I har kendt til problemet i over et år. Er i virkelig så inkompetente at i ikke kan løse problemet indenfor et år.

Det synes jeg faktisk at jeg har svaret på...

Det handler på ingen måde om inkompetance - men jeg kan sagtens se at det er ren Don Quixote....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
RaskDk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaskDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 09:43
Zulfo,

Nu ved jeg ikke om du arbejder for Stofa, og om dine indlæg er et forsvar for Stofa. Men jeg skiver ikke kun til dig når jeg skriver kommentar her og i andre fora. Derfor forstår jeg heller ikke din kommentar, ”Det synes jeg faktisk jeg har svaret på….”.

Mit indlæg er ikke en anmodning om endnu en kommentar fra dig men en konstatering af, at der stadigvæk ikke er en løsning! Der er gået over et år nu. Det er inkompetence så det gør noget!!

At Stofa også har valgt ”radiotavshed” i denne sag gør det ikke bedre!!
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 10:27

Zulfo,

Nu ved jeg ikke om du arbejder for Stofa, og om dine indlæg er et forsvar for Stofa. Men jeg skiver ikke kun til dig når jeg skriver kommentar her og i andre fora. Derfor forstår jeg heller ikke din kommentar, ”Det synes jeg faktisk jeg har svaret på….”.

Mit indlæg er ikke en anmodning om endnu en kommentar fra dig men en konstatering af, at der stadigvæk ikke er en løsning! Der er gået over et år nu. Det er inkompetence så det gør noget!!

At Stofa også har valgt ”radiotavshed” i denne sag gør det ikke bedre!!

Har du læst mit indlæg, øverst på denne side?

M.v.h.
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 10:34

Zulfo ... Nu ved jeg ikke om du arbejder for Stofa...
Det er ikke nogen hemmelighed at Zulfo arbejder hos Stofa.
Desværre har han desværre overset en enkelt regel i regelsættet for dette forum, der bør mindske risikoen for at andre kommer i tvivl Smile:

Branchemedlemmer (medlemmer med tilknytning til branchen)

Enhver bruger med tilknytning til producenter, mellemhandlere eller forhandlere af produkter eller ydelser som har relation til emner der bliver debatteret på recordere.dk har pligt til at oplyse deres tilhørsformål, så disse kan offentliggøres i deres profil.

/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
RaskDk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaskDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 13:38

Henrik B.,

Yes, jeg har læst det, og siden har jeg testet YouTube en del gange. Desværre med samme resultat som tidligere.

Redigeret af RaskDk - 24-April-2013 kl. 13:40
Til top
RaskDk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaskDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 13:54

Pdj1974,

Tak for oplysningen.

Ansat hos Stofa, ja så forstår jeg godt hans kamp for sin arbejdsgiver. Desværre forsvandt hans troværdighed også helt.

Pinligt at man ikke overholder spillereglerne, men nu ved jeg i det mindste hvor jeg har ham.

Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 14:33

Desværre forsvandt hans troværdighed også helt.
Det er som sagt slet ikke nogen hemmelighed, at han arbejder for Stofa, da han har gjort opmærksom på det mange gange. Dette tror jeg derfor at langt størstedelen af brugerne af denne gruppe er klar over. Derfor er det selvfølgelig uheldigt at der opstår misforståelser, og nogen brugere kan føle sig snydt.
Uden at vide det, vil jeg tro, at selvom Zulfo deltager i diskussioner omkring Stofa flere steder, så gør han det principielt som privat-person. Dvs. hvis han skriver noget der er forkert, så kan Stofa ikke pludselig hænges op på det. Det kan endda være at Zulfo bruger sin fritid for at hjælpe kunderne i den virksomhed han arbejder for og forklare nogen af de handlinger Stofa gør. Dette syntes jeg er utrolig flot af Zulfo, og vi skal derfor passe på med at ikke at "bide den hånd der fodrer os" Geek
PS: Nej, jeg arbejder IKKE for Stofa og bortset fra at jeg ved Zulfo hedder Lars, så kender jeg ham ikke Smile
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Nielsb90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-September-2008
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nielsb90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 14:57
Skriv mig på listen over folk der ikke kan bruge Youtube.. Tror ikke det har fungeret en dag siden jeg fik Stofa i oktober 2011.. Jeg rebooter mit internet adskillige gange dagligt da det nogle gange er lidt bedre umiddelbart efter.. Ellers har det været de samme problemer, der dog virker en hel del slemmere det seneste halve år.. Jeg kan ikke se videoer uden at den holder op med at buffer, nedskalerer (fra 480P!) eller blot starter forfra uden logisk forklaring (netop dette problem gør mig vanvittig da man derefter ikke blot kan hoppe frem i videoen.. Det tilladder den ikke).. Jeg bor i en lille lejlighed og vores setup består af to routere foruden en kabelforbindelse til PS3 - det er den eneste måde jeg kan spille på nettet uden at blive smidt af.. Har kontaktet dem mange gange, men synes altid man skal sætte dem ind i situationen forfra, hvorefter de kommer med de samme løsningsforslag.. Har endda haft en reparatør ude der sagde at det var skidt (viste ham internetforbindelsen), men at der ikke var mere at gøre.. Jeg kan desværre ikke skifte udbyder da hele opgangen er låst til Stofa! 
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 14:59

Pdj1974,

Tak for oplysningen.

Ansat hos Stofa, ja så forstår jeg godt hans kamp for sin arbejdsgiver. Desværre forsvandt hans troværdighed også helt.

Pinligt at man ikke overholder spillereglerne, men nu ved jeg i det mindste hvor jeg har ham.

Det er ganske kendt, at Lars (Zulfo) arbejder for Stofa. Det bør også være tydeligt for enhver(!), hvis man rent faktisk læser, hvad Zulfo skriver i tråde som denne! Derudover skal Lars have stor ros for, at have hjulpet en del recordere-brugere direkte, ved at tage fat i deres sager, og få dem løst.

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af Nielsb90 Nielsb90 skrev:

Skriv mig på listen over folk der ikke kan bruge Youtube.. Tror ikke det har fungeret en dag siden jeg fik Stofa i oktober 2011.. Jeg rebooter mit internet adskillige gange dagligt da det nogle gange er lidt bedre umiddelbart efter.. Ellers har det været de samme problemer, der dog virker en hel del slemmere det seneste halve år.. Jeg kan ikke se videoer uden at den holder op med at buffer, nedskalerer (fra 480P!) eller blot starter forfra uden logisk forklaring (netop dette problem gør mig vanvittig da man derefter ikke blot kan hoppe frem i videoen.. Det tilladder den ikke).. Jeg bor i en lille lejlighed og vores setup består af to routere foruden en kabelforbindelse til PS3 - det er den eneste måde jeg kan spille på nettet uden at blive smidt af.. Har kontaktet dem mange gange, men synes altid man skal sætte dem ind i situationen forfra, hvorefter de kommer med de samme løsningsforslag.. Har endda haft en reparatør ude der sagde at det var skidt (viste ham internetforbindelsen), men at der ikke var mere at gøre.. Jeg kan desværre ikke skifte udbyder da hele opgangen er låst til Stofa! 

Det lyder mere som om du (også) har et computerproblem - ikke kun Stofaproblem!

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu