|
Stofa og YouTube |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
Stofabruger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidder lige nu og kigger på forskellige YouTube clips via Stofanet og oplever de sædvanlige problemer.
1. YouTube stopper med at streame, uanset valgt streamingkvalitet. Den eneste løsning jeg kender på dette er at refreshe klippet og spole frem hvor jeg kom til. Hvis dette ikke hjælper, refresh igen, igen og igen indtil det virker. Nogen gange hjælper det også at vente et kvarters tid, komme tilbage og så prøve igen. 2. Længden af klippet kortes pludseligt af, så klippet, der er 15 minutter langt præcis, pludselig ser ud til kun at være lige præcist så langt, som det nu er kommet til. Dvs. hvis jeg er 7:21 inde i klippet ligner det, klippet kun varer 7:21. Som ovenstående er løsningen at genindlæse klippet og spole frem til hvor klippet stoppede. Det virker lidt tilfældigt, hvornår problemerne opstår. Nogle aftener sker det kun en gang imellem. Lige nu skal jeg refreshe og spole i de enkelte klip en 5-6 gange for at kunne se det hele. Dødirriterende. Jeg har prøvet med Internet Explorer, Google Chrome og Firefox og samme problem optræder i alle browsere. Indtil videre er det kun et problem jeg oplever i forbindelse med YouTube. Håber der snart kommer en løsning da det har stået på meget længe efterhånden. Er ellers glad nok for Stofanet, men da jeg er storforbruger af YouTube er det noget der virkeligt giver mig de længste løg.
Redigeret af Stofabruger - 18-Maj-2013 kl. 14:22 |
|
![]() |
|
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Oplever det samme som stofabruger
|
|
![]() |
|
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Alle de ovenstående problemer opleves også her. Helsingør Antenneforening. Et klip på under 5 minutter i 480p stopper efter få minutter! WTF? De er jeg sikker på at Stofa kan gøre bedre!
|
|
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Det har været et kendt problem for Stofa i snart 1½ år, så tilsyneladende nej...
![]() |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Indtil videre har jeg ikke haft problemer i dag.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Her virker det ikke. I denne video stoppede billedet efter få minutter, så der kun var lyd.
Og kun i 480p. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Desværre må jeg tilslutte mig koret, der også oplever det ikke virker.
Denne video i 720p HD eller 480p. Det virker heller ikke med de exceptions i en ovenstående post til firewallen. Redigeret af Thomas K - 20-Maj-2013 kl. 17:35 |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Prøvede lige med en Yousee-forbindelse til sammenligning - her afvikles videoen som den skal.. 1080P på en 3 år gammel budget PC.. Jeg ville skifte ASAP hvis det var mig. 1½ år uden forløsning er ikke acceptabelt. PS: jeg har ingen tilknytning til branchen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nu kan man ikke "bare" skifte til YouSee! Det er områdebestemt, og kræver som min. en afstemning på generalforsamling. M.v.h.
|
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Der er ingen der siger man skal skifte til YouSee. Det er jo "kun" internet forbindelsen vi snakker om. Der er intet til hinder for at skifte til en dygtigere internetudbyder - uanset om det er via 4G, xDSL eller fiber eller noget helt fjerde. Hvis man har en Zaptor box, kræver den dog en bærelinje til håndtering af kryptering og TV-Guide, men den leverer Stofa gratis ved at deres 256/128 forbindelse er gratis.
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
samme problemer som stofabruger skriver om.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Hvordan ser det ud hos jer nu med Youtube?
Jeg og flere Stofa ansatte har testet internt, og vi ser ikke længere problemer - men hvordan er oplevelsen for jer kunder nu?
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |