|
Stofa router får total Hjerneblødning |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ahr...
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stofa fralægger sig et hvert ansvar "Det er aldrig vores skyld". Det er min erfaring med Stofa.
|
|
//Guldhammer
|
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg må nok sige, jeg anbefaler alle jeg kender til at skifte til Stofa. Der er aldrig problemer.
Har nu haft dem siden de kom til Esbjerg, og de udfald der har været på tror det er 6 år, kan tælles på 2 fingre. Klippe stabilt og oppe tid på 99,9%. Hvis der er problemer er det som regel, folks eget tilkoblet udstyr. Så som en Jensen router eller andet skrammel. Redigeret af Kallespears - 16-Juli-2018 kl. 01:51 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |