|
Stofa Router - Ændre Wi-Fi kanal? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2014 kl. 12:21 |
Hej alle.
Stofa står for kabel tv / internet i min nye lejlighed og i den forbindelse har jeg selvfølgelig fået deres alm. router med wifi. På deres egen side står der at man kan skifte wifi kanalen hvis der er mange netværk der ligger på samme kanal (og det gør der i det lejlighedsbyggeri jeg bor i). Problemet er bare at jeg ikke kan finde metoden til at skifte kanal nogen steder inde under "Min side" og videre ind under routerens settings. Jeg kan selvfølgelig godt sidde i kø med deres chat/telefon support, men håbede lidt nogen herinde havde erfaring med det. Vil jo gerne sidde og rode lidt med at finde den bedste kanal for mit wifi, så det bliver hurtigt bøvlet at skulle kontakte stofa med "skift mig lige til kanal 8", "skift mig lige til kanal 3" osv ... |
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På mine sider:
Indstillinger - Router opsætning - Trådløs opsætning - Skift indstillinger - vælg kanal |
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Lige præcis den "Trådløs opsætning" du nævner kan jeg slet ikke se - uanset om jeg sidder hjemme på mit stofa wifi eller andre steder.
Må vist have fat i kundeservice alligevel så...
|
|
|
|
![]() |
|
Efter en chat med kundeservice (som i øvrigt gik super fint) fik de låst op for menu punktet.
Blot til info hvis andre havner i samme situation :)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |