|
Stofa SuperWifi? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2020 kl. 14:34 |
hej
nogen der har erfaringer med Stofa SuperWifi? kan åbenbart få sådan 2 enheder, inkluderet i mit abonnement. Bruger i dag deres Technicolor modem/router + en kraftig Asus router.
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som jeg læser det kører det sammen med Stofa router.
Det vil sige at du ikke kan bruge din Asus router. Men hvis det er inkluderet i dit abonnement er det da bare at prøve det af.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Det er jo bare Mesh under et andet navn.
Det kan aldrig sammenlignes med at forbinde accesspunkter med kabel, som er det optimale.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det giver jeg dig ret i.
Men hvis det koster gratis kan trådstarter jo teste løs. Og hvis det ikke er noget kan han gå efter en anden løsning.
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
tak for input..
jeg tror jeg fortsætter med mit kablede AP... men det kunne jo være folk havde erfaringer med at dette her var helt fantastisk - men stofas egen beregner siger faktisk jeg skal bruge 4 stk af deres dimser - ellers tak :)
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5037 |
Jeg har fået det tilbudt til 20kr/md. Mit modem sidder 5 m fra TV, så jeg byttede istedet modemmet og nu kører det fint på 5 Ghz. Kørte tidligere på 2,4 Ghz med badebold og udfald. Til sidst skulle jeg oprette wifi forbindelsen dagligt. Tror faktisk jeg skifter til anden udbyder, da 50/50 kommer op i 279,- til oktober.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |