recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa til trådløs Linksys
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa til trådløs Linksys

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Belsi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2015
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Belsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa til trådløs Linksys
    Sendt: 26-Juli-2015 kl. 16:29
Hej alle,
Er lige blevet klar til at sætte pc til i mit kontor.. Vidensniveau mht. netværk = lav

Har stofa (Thomson wireless router) sat til i stuen og denne fungerer fint til tv/iPad osv i hele huset..

Nu vil jeg gerne forbinde Linksys Wrt54gs v.1.1 til Thomson og komme på nettet uden at skulle kable mig fra stuen og ind på kontoret..

Har "hygget" mig med dette i et stykke tid nu, men må krybe til korset og indrømme at det ligger for langt væk i bagagen til at jeg kan finde ud af det..

Er på linksys 192.168.1.1 - så langt er jeg dog..

Håber på hurtig hjælp...:-)

Genopdager glæden ved selvbyg..
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 06:50
Hvad er det helt præcist, du ønsker med din linksys? Er der ikke wifi på din pc?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 10:23
Du kan enten smide din kontor-pc trådlåst på netværket - med mindre du har nogle restriktioner i dit hus som gør at det trådløse netværk ikke rækker fra stuen ind i kontoret.
Alternativt kan du trække kabel fra routeren i stuen til kontoret og koble sammen på den måde. Hvis du har behov for at koble flere enheder på kontoret til netværket med kabel, så kan du trække kabel fra stuen til kontoret og koble det til din Linksys Router som sættes op som switch/accesspoint dér og de ekstra enheder kobles til routeren (som ikke længere agerer router)
Det er muligt du skal beskrive din problemstilling og ønsker lidt mere uddybende.
Til top
Belsi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2015
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Belsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 14:34
Hej og tak for de par gode råd..
Nej der er ikke wifi på min pc..
Har besluttet mig for at gå i krybekælderen og hygge mig med alle edderkopperne ;-(
Der bliver trådet netværk til kontoret..

Tak og jeg lukker denne..
Genopdager glæden ved selvbyg..
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 22:01
Er du opmærksom på muligheden for at smide en usb-netværks-dongle på din kontor-PC, så den får trådløst netværk?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu