recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa til YouSee - Administrationen fik sin vilje
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa til YouSee - Administrationen fik sin vilje

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa til YouSee - Administrationen fik sin vilje
    Sendt: 28-Maj-2013 kl. 17:05
I min boligforening har der nu været tre afstemninger om valg af tv-udbyder. Først på et møde, hvor jeg går ud fra at det ikke gik som administrationen ville det, og så ved urafstemning, hvor folk også stemte for at blive ved Stofa. I dag kom så resultaterne fra den seneste afstemning, hvor det hele var blevet vendt på hovedet, med overvældende flertal for YouSee

Jeg er ret glad for Stofa-æsken. Kvaliteten af kanalerne er hvad den er; det er for dyrt at sætte Canal Digital-parabol op i stedet for, så der er ikke andre muligheder.

Eneste fordel bliver at jeg nu kan få ESPN America HD, som Stofa ellers har lovet i over et halvt år. Internet bliver dyrere, med mindre jeg vil gå ned i hastighed.

Hvordan er YouSee-æsken? Er det virkelig det samme gamle Samsung-lort, som man kan se på deres hjemmeside? Jeg får KRYB af at tænke på, at skulle bruge den fjernbetjening. Den er fra en tid hvor Samsung lavede de værste lortefjernbetjeninger nogensinde.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 17:11
Hvad bruger du "æsken" til?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 17:13

Mener at have læst at ESPN vil udgå. Der er ingen tvang til You See modtageren. Der er mange andre muligheder for modtagere/Recordere. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Mener at have læst at ESPN vil udgå.

WHAT?!

Så jeg går fra en udbyder med ESPN America HD på vej til en udbyder hvor den er på vej væk?! Det er fandme for meget! Nu er jeg for alvor sur!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Hvad bruger du "æsken" til?

Ud over at jeg skifter kanaler osv. med den, da der jo ingen tuner sidder i min projektor, så bruger jeg den til at optage med, samt til det der DR-arkiv. Det fungerer noget bedre end AirPlay fra iPad Mini, hvor det kører meget ustabilt, selvom der ingenting er i vejen med forbindelserne.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 17:31
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 17:48
Nåh, hvis den er helt på vej ud, så er der jo ikke noget at gøre ved det.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 19:25
Det her er et meget farligt svar for jeg ved der er mange som er utilfredse med "YouSee æsken" og jeg har også selv været en af dem med en dårlig boks.

Men efter jeg fik den sidste ombyttet for et lille halvt år siden så har den faktisk kørt rigtigt godt.

Og mit internet er klippe stabilt, både kablet og trådløst.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 23:29
Jeg frygter skam heller ikke for hvordan deres indernet er. Jeg har en AirPort Express til at sørge for wi-fi.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Det her er et meget farligt svar for jeg ved der er mange som er utilfredse med "YouSee æsken" og jeg har også selv været en af dem med en dårlig boks.

Men efter jeg fik den sidste ombyttet for et lille halvt år siden så har den faktisk kørt rigtigt godt.

Tjah,hér er min Stofaforbindelse:

Resultat:
Download hastighed: 146.015 Mbit/sek
Upload hastighed: 14.961 Mbit/sek

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 29-Maj-2013 kl. 15:11
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

...
Download hastighed: 122.211 Mbit/sek
Upload hastighed: 10.846 Mbit/sek

Tjah,hér er min Stofaforbindelse:

Download hastighed: 146.015 Mbit/sek
Upload hastighed: 14.961 Mbit/sek

Men nu sælger youSee pt 'kun' op til 100/10 Mbit/s medens Stofa kan levere 150/15 Mbit/s.

For mig ser det ud til at Pony65  får mest i forhold til den aftalte hastighed ?

Lars   Smile 
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 17:58
Tjoeh. Men jeg giver kun en tyver mere om måneden, for at få min. 30% højere hastighed. 

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu