recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa TV boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa TV boks

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Dalingo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Juni-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dalingo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2020 kl. 10:46
Mange tak Jan. 

Jeg bestiller en boks. Så må vi se om det ikke virker for mig. 

Jeg giver en tilbagemelding her når jeg har fået testet det.

mvh
Dalingo.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2020 kl. 11:35
Hos mig ryger boksen nok retur når jeg lige får taget mig sammen til det.

Virker kun med Bluetooth fjernbetjening og ikke sammen med min Harmony Elite. Og ingen support for Netflix?
Til top
jhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 14:01
Er der nogen der ved, om man kan kopiere/ flytte det man har optaget på Stofa boksen ? tænker her på, at Stofa jo sletter indholdet automatisk efter 3 måneder - man kan dog forlænge perioden, inden de sletter - men det stopper jo på et tidspunkt. Findes der en måde, hvor man kan redde optagelser jeg gerne vil beholde ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu