|
Stofa TV3 + et par andre kan ikke ses med HDHomeru |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
PhuPhyt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gammel historie, men med opdatering, nye kabler hjalp jo ikke i denne sag, det gjorde til gengæld en nye strømforsyning. Læste tilfældigvis på hdhomeruns forum om en anden med samme fejl og da han skiftede PSU kom alle kanaler igen. Samme skete her i dag til middag, da jeg lige havde tid til at teste med ny PSU, tadaaaa, TV3 og Kanal 5 osv. tilbage igen.
|
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Hvor fik du fat i en ny PSU henne?
|
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
PhuPhyt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Jeg fandt en anden 5v med rigeligt med amp. Den originale PSU gik i stykker for ca. 1 år siden, der fandt jeg en ny 5v 1amp. Nu er den erstatning så åbenbart blevet for "svag" til at trække HDHomerun boksen mere. Mener den jeg nu har fundet er 5v 3amp. Der var masser af krudt i alle kanaler igen, så det er perfekt. (Skal lige siges, at jeg normalt aldrig smider "gamle" strømforsyninger ud, så jeg har et lille lager liggende til netop sådanne situationer) :)
Redigeret af PhuPhyt - 04-Februar-2014 kl. 08:25 |
|
![]() |
|
Quimby ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Mit problem lignede sit til forveksling, men jeg bruger en hybrid. Dvs ingen selvstændig strømforsyning. Mon det alligevel er noget med at computeren ikke kan drive hybriden? Masser af styrke men ingen kvalitet på en række kanaler.
|
|
![]() |
|
Det kunne godt smage af det samme, det er heller ikke uset, at PSU´en i computere bliver svage med alderen, hvilket gør, at computeren kan gå ned og give BSOD når man f.eks. kører spil. Det sker når der trækkes stor strømstyrke i længere tid ad gangen (Her skifter man også bare PSU´en til en frisk og så er computeren klar igen, måske derfor jeg var frisk på ideen, med at skifte). Det kan så også ske med de små strømforsyninger til diverse apparater, uden at jeg skal gøre mig for klog, da jeg ved lidt mere om computere end så meget andet :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |