|
|
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Jeg tvivler stærkt på det bliver klar til 1/11 men jeg ved det ikke...
Det med DR0 er nok lige som det Sputnik der allerede er på boksen - altså man kan gå ind i shoppen og finde gamle udsendelser og se dem igen. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej ja jeg synes også det er mærkligt, de sender blad ud og skriver dato med den 1/11 2009 . det beviser jo bare at når det gælder stofa kan man aldrig vide sig sikker. lidt træls hihi skal til at betale kortafgift i slutning af året . hvis jeg ikke bare vil vente og nøjes med analog i en periode . hilsen agger |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Det er jo AN-TV der sender et blad ud og ikke Stofa.
Det er ikke Stofa men AN-TV der bestemmer hvornår det ene og det andet sker - AN-TV skal jo fjerne analoge kanaler med mere for at lave plads til de nye kanaler og godkende etc. Tingene er ikke altid så simple som folk gerne vil have tingene er ;) |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej mike ja men hvis det er an-tv der bestemmer er det vel også rigtig det de skriver i bladet ?????????. hilsen agger |
|
![]() |
|
Xaco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
ja, det må vi jo gå ud fra, men så ved vi da også hvem der skal høre for det hvis det ikke er klart til d. 01/11.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja klart - det er AN-TV der bestemmer og melder tingene ud - Stofa er bare dem der gør tingene ;)
|
|
Zaptor Motorola
|
![]() |
|
cmichael ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
http://an-tv.dk/dk/information/meddelelser/vigtig_informatio n_fra_an-tv.htm
|
|
![]() |
|
![]() |
http://an-tv.dk/dk/information/meddelelser/vigtig_informatio n_fra_an-tv.htm
Redigeret af Mike S. - 31-Oktober-2009 kl. 14:37 |
|
Zaptor Motorola
|
![]() |
|
orts ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2009 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Betyder det så at f.eks DR Ramasjang bliver sendt sammen med de analoge signaler?
Det er netop hvad jeg har fået at vide fra Stofa at de ikke gør. Men nu krydser jeg fingre og håber at dette sker ![]() |
|
Har valgt et stille og roligt liv uden Zaptor.
|
|
![]() |
|
![]() |
DR K og DR Ramasjang sendes også analogt i AN-TV ja - det er hvis lavet om i sidste time.
Redigeret af Mike S. - 31-Oktober-2009 kl. 16:07 |
|
Zaptor Motorola
|
![]() |
|
![]() |
hej de kanaler der kører nu de er vel lavet om så det passer fra i morgen af , har lige søgt kanaler og lagt på plads . kan ikke se bbc entertaintment digitalt. er der nogen af jer der har problemer med den , ved ikke om jeg slettede den forkerte . hilsen agger |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
Jeg har også problemer med BBC Entertainment. På Zaptor dur den i 2-3 sekunder, hvorefter den
kun viser 2-3 billeder i sekundet. På min Arion virker den nogenlunde, bortset fra lyden er MEGET lang tid bagud - altså over 5 sekunder... |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |