|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Forfatter | ||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Det er da vist også ulovligt, medmindre man specifikt har givet Telia lov. Det er meget få ting det er lovligt at forsøge at sælge uopfordret pr. telefon (dørsalgsloven). Kan kun huske at aviser, magasiner, redningstjenester og forsikringer har lov, men der er muligvis flere.
Nok meget sjældent jeg får brug for det, men bare man slipper for konstant at skulle tjekke om nogle af ens kommende optagelser overlapper. Og nu kommer PiP til at virke på alle kanaler. Jeg skal vist igang med udbygge mulighederne i min Harmony aktivitet ![]() |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
|
Man skal vel stadigvæk have kort hvis man har en temapakke?
|
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej det var i tv2 news idag også , men stadig forstår jeg ikke helt hvad vi kan se i ålborg endnu når de starter med de frie kanaler. skal vi så ikke bruge kort og betale kortafgift mere , og kan man se kanalerne og hd kanaler gratis, det lyder da til at være for godt til at være rigtig ????????????????. hilsen agger |
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Lidt afklaring:
Næsten alle de analoge kanaler der ligger i ens analoge pakke bliver gratis i digital. Så har man pakke 1,2 eller 3 får man gratis de kanaler i pakken i digital kvalitet. Derudover kommer der hvis DR HD og lidt andre kanaler til. Alt ovenstående kan ses med enten boks eller indbygget DVB-C tuner. Bemærk dog at den nuværende Zaptor(Motorola) boks kræver et smartcard for at virke - skyldes noget teknisk. Hvis man ønsker andre kanaler end ovenstående skal man have kortlæser+kort eller boks med kort - f.eks. HD pakken, TV-1000, temapakker etc. Derudover virker start-forfra, shop og andre interaktive tjenester ikke uden Zaptor Motorola boks og kort. |
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
|
Dvs. hvis man har Zaptor skal man stadigvæk betale for kort?
Skyldes det master/slave forhold? |
||
![]() |
||
WilliamP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
Som en hvis herre engang har sagt .. "jeg giver ikke 5 potter pis for det disciplinærudvalg (Antenneforeningen Århus host*host). http://www.antenneforeningen-aarhus.dk/Default.aspx?ID=34 <----- Ligner det en bestyrelse som vil noget med fremtiden?? Ligner de nogle folk der vil tale din digitale sag? NEJ. AN-TV har gjort det muligt, da de hele tiden har været aktiv i forbindelse med digital tv. Til sidste generalforsamling nøjes Antenneforeningen Århus og sige: Det digitale halløj blander vi os fuldstændig uden om! Jeg synes folk skulle komme til Generalforsamlingen 2009 og vise vores utilfredshed med den bestyrelse. http://www.antenneforeningenaarhus.dk/Default.aspx?ID=173
|
||
![]() |
||
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
|
mon det bliver muligt og bruge andre DVB-C bokse for så kan måske få nogen med hardisk.
|
||
Mvh Jan B
|
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Du har da altid kunnet bruge andre dvb-c tunere (også dem med harddisk), så hvad snakker du om?
Kun de specielle Zaptor funktioner er der jo ikke andre der kan, da de ikke overholder nogen standard. |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
|
nå det viste jeg ikke, troede kort og DVB-C var låst sammen. og der kun for stofa var den gamle samsund og zaptor. pt
|
||
Mvh Jan B
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Tja... Når min antenneforening får opdateret noden der gælder min adresse, hvilket sker "i løbet af september", så kan jeg rent faktisk - wait for it - modtage det digitale spejl!!! Woohooo!!! Så kan det vel næppe tage mere end 8-10 år før de også følger i nordjydernes fodspor og giver signalet frit |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
![]() |
|
Lidt OT, men hvorfor er bestyrelsen i antenneforeninger ofte kun bestående af folk oppe i årene? Tør de yngre ikke at stille op? |
||
![]() |
||
gizmo1973 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Ja jeg må holde med jer, når i siger at det næsten lyder for godt til at være sandt. Man fristes også til at mene at der ligger en fælde gemt et eller andet sted.. :-) Forstår man det så rigtigt, når jeg læser det sådan at i fremtiden, skal vi ikke betale for det digitale spejl, samt enkelte HD-kanaler og den internetforbindelse, som vi også i øjeblikket har igennem Stofa?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |