|
Stofa web tv |
Besvar |
Forfatter | |
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:26 |
Efter opdatering til ics på acer a500 tab, virker stofa web tv ikke mere.
Andre der har oplevet samme fejl? Jeg har afinstalleret stofa app og installeret den igen bagefter, tjekket indstillinger i stofa app og det hele skulle være ok. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
sundaydiver
Ny bruger Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme fejl på min Medion Lifetab tablet, og jeg har heller ikke kunnet finde nogen løsning.
Go'e råd efterlyses.
Seneste Nyt
4.7.2012. Der kom en opdatering i dag fra Medion. Efter installation virker Stofa Wb TV Igen :-) Redigeret af sundaydiver - 04-Juli-2012 kl. 23:22 |
|
Stofa kabeltv & internet
Philips 37PFL7605H Philips PTA001 Clint DC1 Xtreamer Sidewinder MK1 m. HDD Samsung S II HP HDX9460 Medion Lifetab |
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft fat i stofa support, som mener at det er deres app der har problemer med ics.
Men hvornår der kom en løsning, var der ingen melding om
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |