|
Stofa web tv. |
Besvar |
Forfatter | |
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-April-2017 kl. 12:40 |
Jeg har læst at man kan bruge web tv hvor man kan spole, pause, og starte progemmer forfra i op til 7 dage, uden smart tv-boks.
Vil det sige at jeg kan gøre det på mit tv? Jeg har en mellem pakke fra antenneforeningen. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg ikke du kan. Har lige undersøgt om det virker på iPad, som så kan sendes til TV via ATV
|
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan betale dig til det, det er inkl. i den store pakke, dog ikke alle programmer kan genstartes.
Redigeret af Steen6400 - 15-April-2017 kl. 14:00 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
ceefive
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har arbejdet en del med StofaWebTV i forældrenes sommerhus.
De har den store pakke og her virker iPad appen fint. StartForfra virker på visse kanaler. Sjovt nok kan man ikke pause en live udsendelse - men man kan lave startforfra - spole frem - og så pause (på DR1). På reklamekanaler kan man ikke spole fremad - men efter en "start forfra" kan man pause (TV5 feks). Vi testede Chromecast, ChromecastUltra og AppleTV. Stofa Webtv supporterer ikke umiddelbart ATV - dog virker det hvis man først starter noget andet op der sender til ATV - så vil StofaWebTV gerne "overtage" - men det var min oplevelse at der skete en del udfald. Altså billedet fryser - det var ikke super godt. Chromecast ser ud til at virke bedre. WifiModellen gav dog et meget hoppende billede - specielt ved panorering højre/venstre (feks en fodboldkamp var skidt). Chromecast Ultra med kabel opkobling til lokalnettet virker klart bedst (det er muligt vores wifi i sommerhuset er skidt - vi holdt bare fast i løsningen med et kabel og den lidt dyrere Chromecast enhed). |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |