|
Stofa WebTV på G-box Midnight |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blindbaek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2013 kl. 07:54 |
Hejsa
Jeg har netop anskaffet mig en G-Box Midnight MX2, så jeg nemt kan streame online indhold på mit TV. Har i forvejen en række andre Android devices i huset og er blevet ret glad for Stofa WebTV applikationen. Nu har jeg så opdaget, at Stofa har sat en restriktion på deres applikation, så den ikke kan installeret på rooted devices - så hvad dælen gør jeg så? Jeg har installeret "Danish Live TV" addon til XBMC, men det giver mig jo kun et udvalg af mine kanaler, så vil vildt gerne have Stofa WebTV installeret. Nogen som ligger inden med en apk-fil? Borset fra denne lille mangel, så er jeg vildt glad for mit køb af G-Box Midnight MX2 - kan kun anbefale den!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |