|
Stofa Web-TV til iPad virker cool |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2011 kl. 10:37 |
||||
Hej Alle
Forleden frigav Stofa deres nye Web-TV App, så den udover Android og iPhone nu også virker til iPad. Og det giver faktisk en verden til forskel. Med en tablet får man pludselig et lille batteridrevet trådløst TV, man kan have med rundt i huset. Haven, køkkenet, badeværelset, natbordet, bordet ved siden af den bærbare ect. Læs mere om det her:
/Lars PS. Anmeldelse følger senere Redigeret af Lars - 30-Marts-2011 kl. 10:37 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Er også super glad for det hjemme hos mig
|
|||||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||||
![]() |
|||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
||||
kom så yousee....
|
|||||
![]() |
|||||
togo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 95 |
||||
Hvor er det fedt! :-) - Synes vi er på vej i den rigtige retning.
|
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
||||
Hej Alle
Jeg kan iøvrigt supplere med, at en iPad 2 har batteri til 7,5 timers TV ![]() Det er pænt meget, syntes jeg. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
||||
lækkert.
Er det alle kanalerne man kan se ? |
|||||
![]() |
|||||
||||
Næsten, Viasat kanalerne mangler. Det er ca. 60 kanaler i alt. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
0menat ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
||||
vil der være mulighed for at bare oprette sig på app delen?
altså så man ku se det på sin iphone/ipad. men ikke have zaptor ;) |
|||||
![]() |
|||||
||||
Ja, men det er bundet til et Stofa abonnement sammen med bredbånd fra Stofa. Det er den måde de kan levere alle kanalerne, uden at man skal betale for dem igen. Det gør de ved at aftale med TV-selskaberne, at kanaler til primært TV og hjemmets internet kommer ind i det samme kabel. Så det virker kun i hjemmet. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
||||
Men det er vel kun de kanaler som er i det hjem man er i. For de kanaler jeg har i min tv pakke der hjemme er ikke de samme som dem hos mine forældre.. Så det må vel komme an på hustandens kanalpakke også?
|
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
||||
Det kræver jo så at du har EyeTV kørende på en anden maskine i huset. |
|||||
![]() |
|||||
||||
Ja, det mener jeg også. Sådan må det være. Altså at kanal udbudet i deres App tilpasser sig det du har betalt for. Så det er op til 60 kanaler, men hvor mange afhænger af kanalpakken i husstanden. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |