recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa webtv uden PC/Tablet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa webtv uden PC/Tablet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa webtv uden PC/Tablet?
    Sendt: 28-Juni-2014 kl. 13:30
Kan det på en eller måde lade sig gøre at se Stofa webtv direkte på et smarttv der er forbundet til internettet?
Hvorfor nu det - jo fordi jeg har tilkøbt ekstrakanaler der kræver kort og CA modul, som er i brug andetsteds i huset, og disse kanaler kunne jeg godt tænke mig også at kunne se på ovennævnte TV.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 14:11

De kanaler der er på kortet kan IKKE ses på Web. Det er sådan det er hos You See, så det er nok det samme i dit tilfælde. Der er kun webtv for kanalerne i den valgte pakke ikke extra tilvalg.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 17:54

Der vil sikkert også være et problem med Browser, idet der sikkert som til f.eks DR TV kræves Flashplayer, og det er der ikke i flertallet af TVer.
Kan du ikke fra udbyderen få et extra kort.? Det kan man fra You Ses, det koster ikke extra.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

De kanaler der er på kortet kan IKKE ses på Web.

Jo de kan. Det havde jeg selvfølgelig afprøvet på en PC inden jeg stillede spørgsmålet. Et ekstra kort koster kr. 26/md og derudover skal jeg jo også have et CA modul. Det bliver bare for dyrt. Desuden kræves der ikke Flashplayer, men en anden player som jeg ikke lige kan huske hvad hedder

Flemming

Redigeret af fltk - 28-Juni-2014 kl. 18:30
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 18:41

Det er da frækt at tage så meget for et extra kort, når det er gratis her.
Du vil så nok som skrevet strande på det punkt der hedder Flashplayer, som der sikkert også skal til i det tilfælde for at kunne se det ønskede via TV Browser. Der kan heller ikke uden den ses TV fra DR.DK, som der også er en tråd om i forbindelse med deres HBB TV.
Du er så nok heldigere stillet end hos You See, de eneste extra kanaler der hos dem kan ses som WebTV er dem som er i de normale pakker, de har også kanaler som kun fås som tilkøb, og de kan ikke ses på Web, og dem har jeg nogen stykker af.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Du vil så nok som skrevet strande på det punkt der hedder Flashplayer

Du glemmer vist at læse hvad jeg skriver. Der kræves ikke Flashplayer - f.eks. en Ipad kan fint tage kanalerne, og den understøtter ikke Flash.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 20:37
Kanalerne er krypterede, så det kræver en afspiller fra udbyderen - deres setup er nok ligesom yousees.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 21:32
WebTV kræver Viewright plugin, og det er der vist ingen TV der kan håndtere.

Så du får ikke et TV med indbygget SmartTV til at vise Stofa WebTV.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 22:09
Hvos man tager den dårligere kvalitet af Webtv i betragtning så forstår jeg ikke at du søger den løsning fremfor at betale de 26 kr månedligt. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig klogt omkring din økonomi men det er jo bare en lille fadøl mindre om måneden Smile. Selvfølgelig skal du have CA modulet, men det kan du jo afskrive over lang tid.

/Ehlz 
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 09:14
hej
jeg mener kun der er 26 kr for det første kort der efter 5 kr eksra om månede til de næste pluds kort holder

sådan har jeg fået oplyst at det er i Aalborg

mvh jan
Mvh Jan B
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu