|
Stofa webtv uden PC/Tablet? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juni-2014 kl. 13:30 |
Kan det på en eller måde lade sig gøre at se Stofa webtv direkte på et smarttv der er forbundet til internettet?
Hvorfor nu det - jo fordi jeg har tilkøbt ekstrakanaler der kræver kort og CA modul, som er i brug andetsteds i huset, og disse kanaler kunne jeg godt tænke mig også at kunne se på ovennævnte TV. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De kanaler der er på kortet kan IKKE ses på Web. Det er sådan det er hos You See, så det er nok det samme i dit tilfælde. Der er kun webtv for kanalerne i den valgte pakke ikke extra tilvalg. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der vil sikkert også være et problem med Browser, idet der sikkert som til f.eks DR TV kræves Flashplayer, og det er der ikke i flertallet af TVer. Kan du ikke fra udbyderen få et extra kort.? Det kan man fra You Ses, det koster ikke extra. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
Jo de kan. Det havde jeg selvfølgelig afprøvet på en PC inden jeg stillede spørgsmålet. Et ekstra kort koster kr. 26/md og derudover skal jeg jo også have et CA modul. Det bliver bare for dyrt. Desuden kræves der ikke Flashplayer, men en anden player som jeg ikke lige kan huske hvad hedder Flemming Redigeret af fltk - 28-Juni-2014 kl. 18:30 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Det er da frækt at tage så meget for et extra kort, når det er gratis her. Du vil så nok som skrevet strande på det punkt der hedder Flashplayer, som der sikkert også skal til i det tilfælde for at kunne se det ønskede via TV Browser. Der kan heller ikke uden den ses TV fra DR.DK, som der også er en tråd om i forbindelse med deres HBB TV. Du er så nok heldigere stillet end hos You See, de eneste extra kanaler der hos dem kan ses som WebTV er dem som er i de normale pakker, de har også kanaler som kun fås som tilkøb, og de kan ikke ses på Web, og dem har jeg nogen stykker af. |
|
|
|
![]() |
|
Du glemmer vist at læse hvad jeg skriver. Der kræves ikke Flashplayer - f.eks. en Ipad kan fint tage kanalerne, og den understøtter ikke Flash. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 802 |
Kanalerne er krypterede, så det kræver en afspiller fra udbyderen - deres setup er nok ligesom yousees.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
WebTV kræver Viewright plugin, og det er der vist ingen TV der kan håndtere.
Så du får ikke et TV med indbygget SmartTV til at vise Stofa WebTV.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Hvos man tager den dårligere kvalitet af Webtv i betragtning så forstår jeg ikke at du søger den løsning fremfor at betale de 26 kr månedligt. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig klogt omkring din økonomi men det er jo bare en lille fadøl mindre om måneden
![]() /Ehlz
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
hej
jeg mener kun der er 26 kr for det første kort der efter 5 kr eksra om månede til de næste pluds kort holder sådan har jeg fået oplyst at det er i Aalborg mvh jan
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |