recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa WebTV via Apple TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa WebTV via Apple TV?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 09:18
Tanken har strejfet mig, men det bliver både for dyrt og besværligt, i forhold til hvad jeg skal bruge den til.
IV'eren står til 799kr. plus jeg skal have fat i et fornuftigt input device (400-500kr.). Så er vi oppe på 1200-1300kr. i stedet for de 555.- som Elgiganten sælger ATV til i denne uge. Den kan selvfølgelig også bruges til så meget andet streaming end bare lige Stofa WebTV, men det har jeg jo allerede min PS3 til..
Men tak for forslaget Smile
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2007
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 11:53
Synes det er fuldstændigt åndsvagt at man ikke må mirror. TDC TV app'en har ikke denne blokering, og den er der heller ikke hvis du ser det via stofa web tv på nettet på en pc. Stofa kom ind i kampen!!!
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 20:57
hvorfor svare på  en tråd der er 8mnd gammel Tektronix? DET giver absolut ingen mening.
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2007
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 21:16
Det er da stadig et problem at Stofa ikke har givet det frit, hvor imod andre har. Men må erkende at jeg havde set forkert på dato'en ☺️
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu