|
Stofa wifi |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tak. Det ser jeg frem til.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
Så er udstyret sat til, og det gik rimeligt nemt. Var dog nødt til at have lidt support (modem, skulle deaktiveres på wifi), nu spiller det og jeg har 200/50 (wifi) i hele lejligheden, mod ca 25/25 (wifi) før. Er pænt imponeret! Kan anbefales!
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
fedt. Tak. Jeg bestiller internet og tv hos stofa.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |